متل اولین باربی مبتلا به سندروم داون را منتشر کرد

مشارکت باربی با NDSS شامل تولید محتوای اضافی، «بادی واک» آینده در نیویورک در پاییز خواهد بود که در آن عروسک‌هایی را به هر کودک شرکت‌کننده اهدا می‌کنند و تلاش‌های مستمری برای گسترش پیام در مورد سندرم داون برای وارد کردن عروسک مک نایت افزود: دستان هر چه بیشتر بچه ها.

آینده اهل مد هستند

به گفته مک نایت، خط Fashionistas سنگ بنای برند باربی است، که توضیح داد “منعکس کننده اهمیتی است که این برند به نمایندگی، تنوع و فراگیری قائل است.”

این مجموعه اکنون از 175 عروسک تشکیل شده است که به زودی اطلاعیه های بیشتری ارائه می شود. مک نایت گفت که سال گذشته، نیمی از عروسک‌های فروخته شده توسط این برند، عروسک‌های متنوعی بودند و اشاره کرد که پرفروش‌ترین عروسک‌های آن‌ها یک باربی با ویلچر و یک عروسک سیاه با مدل موی افرو بود.

مک نایت گفت: “ما واقعاً در مورد نحوه ارتباط خط تولید با مصرف کنندگان هیجان زده هستیم.” ما می دانیم که چقدر برای بچه ها مهم است که خودشان را در صف ببینند، اما همچنین قرار گرفتن در معرض عروسک های متفاوتی که شبیه آنها نیستند تا به آنها کمک کند همدل تر شوند.»

یک سال بزرگ برای باربی

آنچه در آینده برای این برند وجود دارد شامل فیلم موردانتظار باربی به کارگردانی گرتا گرویگ و با حضور بازیگران مختلف و پر ستاره است. مک نایت گفت که این شرکت قصد دارد محصولات پیشنهادی خود را نزدیک به اکران فیلم در تابستان منتشر کند، همراه با تبلیغات و فعال سازی های اضافی.

Mattel قبلاً همکاری آینده خود را با Gap اعلام کرده بود که در 23 می با عرضه پوشاک Gap X Barbie آغاز خواهد شد.