مایکل بی جردن روال ورزش خود را در تبلیغ پروپل تقویت می کند

اگر هر یک از فیلم های سه گانه کرید را دیده اید یا کمپین اخیر کالوین کلین را شکار کرده اید، ممکن است تا به حال بدانید که مایکل بی جردن روال تناسب اندام خود را بسیار جدی گرفته است. به حدی که حتی آب او و دنیای اطرافش استاندارد بالایی برای برآورده کردن دارند.

برای کمپین Propel Fitness Water «جهان را ورزشگاه خودت بسازید»، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده برنامه تمرینی خود را به تماشاگران می‌چشند و به طرز ماهرانه‌ای در خیابان‌هایی که به تردمیل تبدیل می‌شوند و ماشین‌های پارک شده‌ای که پس از تکان خوردن به دیوار کوهنوردی تبدیل می‌شوند، حرکت می‌کند. آب سوپرشارژ شده

این نقطه که توسط Goodby، Silverstein & Partners تولید شده است، وابستگی برند Gatorade به نوشیدنی ورزشی را برجسته می کند و در عین حال هویت خود را در دسته آب تقویت شده ایجاد می کند.

استراتژی رسانه ای پروپل به ریشه های ورزشی خود می چسبد، با اولین خریدش در پلی آف NBA و برنامه های اضافی برای پخش تبلیغات در طول بازی های فینال، WNBA، لیگ ملی فوتبال زنان، و رویدادهای گرند اسلم تنیس مانند ویمبلدون و فرانسه و اوپن آمریکا این اسپات 30 ثانیه ای که در 11 مه راه اندازی شد در پخش، CTV، دیجیتال و اجتماعی پخش خواهد شد.

این کمپین همچنین شامل یک مکان 15 ثانیه ای با جردن است که خط جدید تبلت و پودر پروپل این برند را تبلیغ می کند.

این برند در ماه فوریه یک همکاری چند ساله با اردن را به عنوان بخشی از طرحی برای «ارائه منابع، دسترسی و فرصت‌هایی برای تناسب اندام» در جوامع سراسر کشور، از جمله نمایشگاه بسکتبال کالج HBCU اردن، اعلام کرد. این همکاری با یک بطری محدود آب طعم‌دار بری برای Creed III آغاز شد که محصول در فروشگاه‌ها موجود بود و در فیلم ادغام شد.

Emily Boido، مدیر ارشد آب افزایش یافته در Gatorade، به Adweek گفت: «همکاری Propel با مایکل بی. جردن معنادار است، زیرا ریشه در یک هدف مشترک تقویت پیشرفت از طریق تناسب اندام دارد. “این نقطه در حقیقت انسانی است که تناسب اندام می تواند یک چالش باشد، اما اگر به آنجا بروید و در تمرین خود به پیشرفت برسید، در سفر لذت خواهید برد. هدف ما این بود که انرژی و ورزشکاری که مایکل به آن معروف است را به تصویر بکشیم، و در عین حال نشان دهیم که چگونه Propel و کارآیی Gatorade-Electrolytes ما شما را در این لحظات پر عرق قدرت می بخشد.

شکل (تقویت شده) آب

برای Gatorade، دسته بندی آب تقویت شده عطش مصرف کنندگان را برای گزینه ها رفع می کند. بر اساس یک گزارش تحقیقاتی KBV در سال 2021، انتظار می‌رود تا سال 2026، فروش جهانی این بازار به 10.7 میلیارد دلار برسد.