این باعث می شود بیشتر از گذشته به مایکروسافت فکر کنیم
آرون لوی، معاون جستجو، Tinuiti
ویژگی های جدید برای جذب کاربران بیشتر در نظر گرفته شده است و همچنین به مایکروسافت کمک می کند تا درک بیشتری از تبلیغات کسب کند. مایکروسافت قبلاً دریافت کرده است که با بینگ جدید، مردم هنگام خرید محصول در بازه زمانی کوتاهتری نسبت به جستجوی سنتی اطلاعات بیشتری را درخواست میکنند، به این معنی که ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی ممکن است اطلاعات بیشتری درباره افراد در اختیار تبلیغکنندگان قرار دهد و آنها را سریعتر به خریداران تبدیل کند، Sainsbury- کارتر گفت.
او گفت: «این یک نتیجه فوقالعاده قدرتمند است که ما انتظار داریم پیشرفت زیادی در کمپین داشته باشیم.
لوی گفت که این یافته قابل باور است، کاهش فلج انتخاب ناشی از جستجوی سنتی با دادن گزینههای کمتر به افراد در چت میتواند به خرید سریعتر آنها کمک کند. لیوی میگوید اما با وجود همه زنگها و سوتها، بینگ هنوز باید ثابت کند که نتایجی برای جذب دلارهای تبلیغاتی دارد.
او گفت: «این باعث میشود بیشتر از گذشته در مورد مایکروسافت فکر کنیم،» و بعداً افزود: «در این شرایط اقتصادی پیچیده، اگر ندانند که چه اتفاقی قرار است بیفتد، هیچکس بودجهای را متعهد نمیشود.»