مایکروسافت جزئیات نحوه عملکرد تبلیغات در جستجوی چت مبتنی بر هوش مصنوعی Bing

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که محصول چت هوش مصنوعی خود را از پیش نمایش محدود به پیش نمایش باز و حذف لیست انتظار برای آزمایش، به امید افزایش تعداد کاربران محصول، منتقل می کند. مایکروسافت همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید مولد مجهز به هوش مصنوعی را در سراسر بینگ معرفی کرد.

این شرکت گفت که بینگ به بیش از 100 میلیون کاربر فعال روزانه رسیده است که یک سوم آنها روزانه از چت هوش مصنوعی استفاده می کنند. نصب روزانه اپلیکیشن موبایل بینگ از فوریه و معرفی جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی آن چهار برابر شده است.

همکاری با جامعه تبلیغاتی

تا کنون، محصولات تبلیغاتی در هوش مصنوعی چت مایکروسافت، با همان پویایی حراجی حراج‌های جستجوی Bing عمل می‌کنند، به این معنی که تبلیغ‌کنندگان لزوماً هزینه‌های متورمی را برای هر کلیک مشاهده نخواهند کرد. Sainsbury-Carter گفت: موتور جستجو همچنین برای شروع، بار تبلیغات را در چت ها پایین نگه می دارد.

مایکروسافت در حال حاضر در حال گفتگو با تبلیغ‌کنندگان برای بررسی مراحل بعدی است و از ماه گذشته چندین “جلسه تجسم” را با آژانس‌ها میزبانی کرد.

از این جلسات، پلتفرم دریافته است که تبلیغ‌کنندگان به تجربه‌های تبلیغاتی غوطه‌ور و غنی از نظر بصری، اتوماسیون بیشتر برای یادگیری بهترین مکان برای ارائه یک آگهی در زمان واقعی، و قالب‌هایی که خود را به تجارب قابل خرید، از جمله طرح‌بندی‌های مقایسه بصری یا خرید علاقه‌مند می‌کنند، علاقه‌مند هستند. Sainsbury-Carter گفت: قالب‌های ظاهری.

بازاریابان از رویکرد اندازه‌گیری شده استقبال می‌کنند، اگرچه انتظار سکسکه‌های موقتی دارند، به خصوص اگر چت‌ها به خوبی جستجو تبدیل نشوند.

Aaron Levy، معاون جستجو در آژانس بازاریابی عملکرد Tinuiti، گفت: “برای اینکه واحدهای تبلیغاتی عملکرد داشته باشند نیاز به تغییرات زیادی است.” کاری که آنها اکنون انجام داده اند منطقی است. نمی توانم تصور کنم که آنجا بماند.»

و از آنجایی که تبلیغ کنندگان در حال حاضر Bing را به عنوان یک محصول عملکردی می بینند، نوار موفقیت بالاتر خواهد بود.

«جایگاه چت به عنوان وسیله‌ای برای برندسازی… من تبلیغ‌کننده‌ای را نمی‌بینم [thinking] مایکل کوهن، معاون خدمات رسانه عملکرد در Horizon Media، گفت: به این ترتیب… آنها گزینه ای برای انجام این کار ندارند زیرا شما نمی توانید به طور خاص برای رابط کاربری چت خرید کنید. “به نوعی باید با عملکرد هدایت شود.”

جستجوی مکالمه سفر مشتری را کوتاه می کند

عمده اخباری که مایکروسافت دیروز ارائه کرد، در مورد روش‌های جدیدی بود که محصولات فعلی‌اش از هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کنند. چت از نظر بصری فراگیرتر خواهد بود، مرورگر مایکروسافت اج چت را برای کمک به کاربران برای درک بهتر صفحات وب گنجانده است، و افراد می توانند تاریخچه چت خود را از جمله ویژگی های دیگر ذخیره و صادر کنند.