مایکروسافت جزئیات نحوه عملکرد تبلیغات در جستجوی چت مبتنی بر هوش مصنوعی Bing

در میان مکالمات دیوانه‌وار در مورد اینکه هوش مصنوعی چگونه رسانه‌ها و تبلیغات را تغییر می‌دهد، مایکروسافت در نهایت به بازاریابان اوج می‌دهد که چگونه ادغام ChatGPT در موتور جستجوی Bing مایکروسافت باعث تغییر تجارت تبلیغات آن می‌شود.

پاسخ این است که برای شروع، زیاد نیست.

روند خرید تبلیغات در بینگ در حال حاضر تفاوتی با گذشته در تاریخ بینگ ندارد، با این تفاوت که اکنون تبلیغات می توانند در مکالمات افراد با یک ربات چت هوش مصنوعی ظاهر شوند. قائم مقام شرکت تبلیغات مایکروسافت کیا سینزبری-کارتر، بازاریاب ها نیازی به تعیین اینکه می خواهند تبلیغاتشان در قالب چت باشد تا تبلیغات در آنجا پر شود و همچنین نمی دانند که آیا تبلیغات آنها هنگام دریافت گزارش عملکرد در قالب چت ظاهر شده است یا نه، مشخص کنند. این هفته به اتاق خبرنگاران گفت.

“تبلیغ کنندگان، از آنچه ما می شنویم، نمی خواهند در حال حاضر مختل شوند. بازاریابان خسته شده اند. منابع کمتری دارند آنها سه سال دیوانه وار همه گیر، جنگ و اقتصاد را پشت سر گذاشته اند.» سینزبری-کارتر گفت. «مردم واقعاً به دنبال اختلال وحشیانه نیستند، بلکه به دنبال تحول و تحولی هستند که به پیشرفت کسب‌وکارشان کمک می‌کند.»

در حالی که بازاریابان از رویکرد مایکروسافت قدردانی می‌کنند و از سرمایه‌گذاری‌های آن در هوش مصنوعی تشویق می‌شوند، سوالاتی مانند نحوه قضاوت درباره موفقیت زمانی که مشخص نیست تبلیغات در چت نشان داده می‌شوند یا خیر، همچنان باقی می‌ماند.

هنگامی که ربات چت هوش مصنوعی پاسخی ارائه می دهد، یک نقل قول اضافه می شود که با نگه داشتن ماوس روی پاسخ قابل دسترسی است. از جمله پیوندهای موجود در استناد ممکن است یک تبلیغ باشد. تبلیغات عکس می تواند در انتهای پاسخ ربات چت ظاهر شود.

تا کنون، مارک‌ها نیازی به نوشتن نسخه جدیدی ندارند که شبیه پاسخ ربات چت باشد، بلکه همه تبلیغات متنی و سایر دارایی‌های خلاقانه آپلود شده در Bing در قالب‌های چت جدید ظاهر می‌شوند. Sainsbury-Carter در گفتگوی جداگانه‌ای به Adweek گفت که مایکروسافت نمی‌خواهد روند کاری تبلیغ‌کنندگان را قبل از اینکه بدانند کار می‌کند مختل کند.

او گفت: “ما نمی خواستیم بگوییم ممکن است تفاوتی وجود داشته باشد، بنابراین کار را دو برابر کنید.”

Sainsbury-Carter گفت، از زمانی که مایکروسافت موتور جستجوی Bing مبتنی بر هوش مصنوعی خود را در پیش نمایش محدود در ماه فوریه راه اندازی کرد، قالب های تبلیغاتی فعلی وجود داشته است، اما این شرکت به طور گسترده ای در مورد اینکه چگونه این فناوری جدید تجارت تبلیغاتی خود را تغییر می دهد، اطلاع رسانی نکرده است.