ماموریت Inside Togethxr برای افزایش پوشش ورزشی زنان

وقتی در سال 2019، الکس مورگان، فوق ستاره فوتبال با جسیکا رابرتسون تماس گرفت، او بلافاصله تلفن را برداشت.

در سال 2021، رابرتسون و مورگان – در کنار شناگر سیمون مانوئل، اسنوبردیست کلوئی کیم و نماد WNBA سو برد – پلتفرم رسانه ای و سبک زندگی Togethxr را راه اندازی کردند که به طور خاص ژنرال Z و زنان هزاره را هدف قرار می دهد.

ورزش زنان تنها 5 درصد از پوشش رسانه‌ای را دریافت می‌کند و رابرتسون به Champions of Change پیوست تا درباره چگونگی تغییر سریع چشم‌انداز به‌عنوان مدیر ارشد محتوای Togethxr، قفل کردن مشارکت برندهای بزرگ با شرکت‌هایی مانند بیوک و اینکه چرا همه باید وارد این بازی شوند، بحث کند. .

بعلاوه، بشنوید که چگونه رابرتسون تجربیات خود را از زمان حضورش در The Players’ Tribune و MTV به Togethxr آورده است، و چه چیزی در آینده برای این برند وجود دارد.

قسمت جدید را در زیر پخش کنید، گوش دهید و در پادکست های اپل مشترک شوید یا آن را در Spotify پیدا کنید.