با استفاده از این دستگاه می توانید ریش خود را صاف کرده و بینی خود را اصلاح کنید. استفاده از ماشین اصلاح زنانه نیاز به آرایشگر را از بین می برد و با تمرین و آموزش می توانید ریش و موهای خود را از جهات مختلف حالت دهید. در حالت ایده آل، ریش تراش شما باید به شما امکان دهد که هر دو خط مادگی و صفر را به طور همزمان اصلاح کنید تا مجبور نباشید دو دستگاه جداگانه تهیه کنید. من ماشین اصلاح کیمی را به شدت توصیه می کنم زیرا بسیار کارآمد، قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه است. تنها با استفاده از 120 دقیقه شارژ، قادر است به مدت 45 دقیقه کار کند.

این زمان دوباره برای راهنمای خرید دیگر فرا رسیده است، بنابراین بیایید نگاهی به محصول دیگری بیندازیم. با استفاده از این محصول، هنگام خروج از منزل همان وسیله را می پوشیم و با گذشت زمان آن را می شناسیم. بررسی ما از ساعت و مواردی که هنگام خرید یک ساعت دیجیتال خوب باید در نظر گرفته شود به اشتراک گذاشته خواهد شد. آیا ساعت فقط به عنوان یک وسیله تزئینی روی مچ دست شما عمل می کند یا به طور جدی از آن استفاده می کنید؟ آیا ترافیک بهانه ای برای تاخیر شما در محل کار است؟ به هر حال، امیدوارم این مقاله به اندازه کافی برای شما جالب باشد.

باتری در 8 ساعت به طور کامل شارژ می شود و 60 دقیقه شارژ می شود. اتصال آداپتور مستقیماً به ماشین اصلاح امکان پذیر است.بنابراین می توان از دستگاه به صورت کابلی استفاده کرد. توصیه می شود بعد از هر بار استفاده، تیغه ها را با برس تمیز کرده و با روغن موجود در جعبه روغن کاری کنید تا عمر آنها طولانی شود. ماشین اصلاح جیمی خط زن تیغه موبر 25 میلی متری، طول اصلاح 05 میلی متر، باتری 4 شانه ای قابل شارژ و سایزهای 3-6-9-12 و همچنین برای اصلاح موهای صورت مناسب است. این دستگاه علاوه بر ضد آب بودن، قابلیت استفاده در حمام را نیز دارد.
در نتیجه برای اطرافیانتان شیک‌تر به نظر می‌رسید. با استفاده از مدل های اسپرت واویلا می گیرید. هر روز مدل های جدیدی از محصولات توسط شرکت های مختلف معرفی می شود. برخی از محبوب ترین شرکت های ارائه دهنده ساعت های مچی دیجیتال در بازار عبارتند از: Eskmi، Casio، G-Shock، Garmin، Apple، Santo، Edmax، Phil و دیگران. افرادی که بودجه کمی برای ساعت های دیجیتال دارند، مانند کارمندانی که در فضای باز کار می کنند. تقاضای جوانان برای ساعت های کامپیوتری افزایش یافته است.

ابزار و لوازم جانبی شامل برس برای تمیز کردن و روغن برای روغن کاری تیغه ها و شانه ها می باشد. طراحی ارگونومیک آن به خوبی در دست قرار می گیرد. GM-595 یکی دیگر از بهترین ماشین های اصلاح موجود و مشتری بسیار راضی است. برند جیمی این مدل را می سازد که حرفه ای بوده و عملکرد خوبی دارد. علاوه بر این، دارای خط زنانه و همچنین سری بینی است. مانند بسیاری از نمونه های ارائه شده، چند منظوره کار می کند. از آنجایی که از فولاد ضد زنگ ساخته شده است، می توانید تیغه را با خیال راحت بشویید.

برای تیغه ها از فولاد ضد زنگ استفاده می شود و عرض خط زن 46 میلی متر است. سمت چپ دستگاه دارای اهرم تنظیم ارتفاع برش و سمت راست دارای کلید قفل ارتفاع برش می باشد. کلید قفل اهرمی در موقعیت بالا به اهرم اجازه می دهد تا آزادانه حرکت کند. با فشار دادن کلید، اهرم قفل می شود و با فشار دادن اهرم، ارتفاع برش بین 01 تا 3 میلی متر قابل تنظیم است. این دستگاه دارای شانه اصلاح شماره 2 مجهز به ارتفاع برش 6 میلی متر است که با آزاد کردن قفل قابل تنظیم است.