لیندا یاکارینو از NBCU در حال مذاکره برای تبدیل شدن به مدیرعامل توییتر است

اگر کسی بتواند به بازگرداندن اعتماد تبلیغ‌کننده به توییتر کمک کند، احتمالاً Yaccarino خواهد بود. لو پاسکالیس، دامپزشک قدیمی صنعت تبلیغات توییت کرد یاکارینو “اولین انتخاب من و تنها انتخاب من برای نجات پلت فرم از دست صاحبش خواهد بود.”

یک خروجی بزرگ دیگر از NBCU

یاکارینو دومین مدیر اجرایی اصلی NBCUniversal خواهد بود که در ماه گذشته شرکت را ترک می کند. مدیر عامل شرکت جف شل در ماه آوریل به دنبال آنچه “رابطه نامناسب با یک زن در شرکت” توصیف شد، اخراج شد. تیم ارشد شل، از جمله یاکارینو، اکنون به مایک کاوانا، رئیس Comcast گزارش می دهند.

پس از خروج شل، سخنگوی NBCU قبلاً به Adweek گفته بود که مدیر عامل سابق احتمالاً نقش مهمی در رویداد امسال بازی نخواهد کرد، با Yaccarino، مارک مارشال، رئیس، فروش تبلیغات و مشارکت مشتریان و سوزان روونر، رئیس هیئت مدیره، سرگرمی. محتوا، NBCUniversal Television و Streaming، از قبل برای اجرای نمایش آماده شده است. باید دید پس از انتشار اخبار توییتر، نقش یاکارینو در ارائه روز دوشنبه تغییر خواهد کرد یا خیر.

همچنین مشخص نیست که آیا یاکارینو در NBCUniversal باقی می‌ماند تا بر آخرین مذاکرات اولیه قبل از عزیمت به توییتر نظارت کند یا خیر.

علامت سوال دیگر: چه کسی برای نظارت بر فروش تبلیغات در NBCUniversal پس از خروج Yaccarino وارد عمل خواهد شد. یاکارینو قبلاً تیم فروش تبلیغات خود را در ژانویه پس از کناره گیری لورا مولن، رئیس فروش تبلیغات، بازسازی کرده بود. در آن زمان، به مارشال نقش برجسته ای داده شد و اکنون رهبری انفرادی مذاکرات اولیه NBCUniversal است.

هرج و مرج هفته بیشتر

اخبار Yaccarino جدیدترین تغییر به چیزی است که در حال شکل گیری یک هفته پر فراز و نشیب است. چهارشنبه شب، نتفلیکس پس از شنیدن اعتراض برنامه ریزی شده WGA در طول رویداد 17 مه، به یک ارائه هفته ای کاملا مجازی روی آورد.

NBCUniversal از جمله مجریان پیشرو هفته بود که در روز پنجشنبه به Adweek گفت که با وجود احتمال انتخاب کنندگان، با رویدادهای حضوری پیش خواهند رفت.

مارشال در اوایل این هفته به Adweek گفت که “NBCU یک نمایش اولیه بسیار قدرتمند خواهد داشت و همچنان استعدادهای بزرگی در آن شرکت خواهد کرد.”