لیست فروشگاه های اینترنتی ایران 2021

خرید هوشمندانه: با خرید از فروشگاه چونک از طریق سایت کشینه، کش بک دریافت کنید. خرید هوشمندانه: با خرید از فروشگاه ابزارمارت از طریق سایت کشینه، کش بک فروشگاه اینترنتی همراه اول دریافت کنید. خرید هوشمندانه: با خرید از فروشگاه مو تن رو از طریق سایت کشینه، کش بک دریافت کنید. برای خرید پوشاک، تیمچه دست شما را در انتخاب از میان برندهای ایرانی و خارجی معتبر باز میگذارد و اکسسوری های مورد علاقه شما را برای ساختن استایل منحصر به فردتان ارائه می دهد. لوناتو یک فروشگاه اینترنتی عینک و لنز است و مصمم است که در حوزه خود بهترین باشد. لندو، اولین و بزرگترین استارتاپ ایرانی در حوزه خرید اقساطی، فروشگاه اینترنتی تیمچه را راهاندازی کرده است.

روبان با جمعی از کارشناسان حوزه زیبایی تلاش کرده تا جایی برای دریافت مشاوره های حرفه ای باشد و به با انتشار مقالات تخصصی حوزه زیبایی به دنبال افزایش دانش مخاطبان است. فروشگاه اینترنتی خانومی، یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی بانوان و آقایان است که البته در زمینه بانوان به صورت تخصصی فعالیت می کند. را در تیمچه پیدا میکنید.همچنین تجهیز امکانات محل کار شما هم با لوازم اداری موجود در تیمچه از لوازم تحریر و میز و صندلی تا پرینتر و اسکنر و دستگاه فکس امکانپذیر شده است.

به عقیده من بزرگترین مزیت فروشگاه اینترنتی لوناتو امکان تست ۵ عینک در محل است، شما می توانید ۵ عینک مورد علاقه خود را برای تست انتخاب کنید و در منزل خود تحویل بگیرید. چونک همانند خیلی از فروشگاه های اینترنتی امکان پرداخت در محل، ارسال رایگان برای خریدهای بالای ۱۰۰هزار تومان و همینطور ۷ روز ضمانت بازگشت کالا را فراهم کرده است، به گفته خودشان، در چونک می توانید دست سازه های ایرانی را با اطمینان از اصالت هنری خریداری کنید. ابزارمارت برای خریدهای بالای ۱۵۰هزار تومان ارسال رایگان دارد و ۳۰ روز ضمانت بازگشت کالا را در نظر گرفته است، بد نیست بدانید که ابزارمارت امکان خرید قسطی را نیز فراهم آورده است.

در واقع اگر از طریق سایت کشینه از ابزارمارت خرید کنید، مبلغی از خرید شما به حسابتان واریز می شود. تیمچه به منظور جلب رضایت مشتریان خود به صورت دوره ای و در مناسبت های گوناگون طرح ها و جشنواره های تخفیفی ویژه ای را در نظر می گیرد که طی آن ها کدهای تخفیف تیمچه برای خرید ارزان تر به مشتریان و خریداران تعلق می گیرد. جذب اطمینان و جلب رضایت مشتریان از اصلی ترین اهداف زیربیست بوده، از این سو مشتریان می توانند تا 7 روز پس از خرید برای بازگشت یا تعویض کالای خود اقدام نمایند، همچنین تیم پشتیبانی زیربیست در تمام مراحل خرید و پس از آن، جهت پاسخ به سوالات و مشاوره و راهنمایی همواره در کنار مشتریان عزیز خواهند بود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه مارکدار لطفا به بازدید از وب سایت ما.