لوازم یدکی لیفان – فروش اینترنتی لوازم و قطعات یدکی لیفان(lifan)

همکاران ما در فروشگاه آنلاین به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما عزیزان بوده و پس از ثبت سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به ارسال بسته شما به شهر مورد نظر می نمایند. مجموعه یدکی خودرو ریحان قطعه به منظور پیشگیری از کاهش راندمان خودرو و افزایش هزینه لوازم یدکی لیفان 520 را به صورت اورجینال وارد کشور کرده و به مشتریان در تمامی شهرهای کشور ارائه میکند. در بحث معرفی و شناخت لوازم یدکی تمامی خودرو های شرکت لیفان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

از جمله قطعات یدکی لیفان فروشگاه لوازم یدکی تیکوما به این موارد می توان اشاره کرد. این فروشگاه قطعات یدکی انواع ماشین های داخلی و خارجی را موجود دارد و برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میکند. فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ماشین نو با همکاری با واردکنندگان و تولیدکنندگان معتبر و دست اول کشور در حوزه قطعات یدکی خودرو توانسته ارزانترین لوازم یدکی و لوازم مصرفی بیش از 30 برند خودروی داخلی و خارجی و ده ها مدل خودرو را با کیفیت و قیمت مطلوب عرضه نماید و در تلاش است تا تنوع کالایی خود را مستمراً افزایش دهد.

وجود همین محبوبیت بالا در بازار خودرو ایران، باعث شده تا لوازم یدکی لیفان ازجمله قطعات یدکی خودرو لیفان 520، لیفان 620 و همچنین لوازم یدکی خودرو جدید شرکت لیفان به نام, لوازم یدکی لیفان 620 تهران لیفان 820، لیفان X50 و لیفان X60 در تهران و سایر شهرستانهای دیگر مشتریان بسیاری پیدا کند. لذا تامین قطعات یدکی اصل و استاندارد لیفان که با قیمت مناسب به فروش برسد، یکی از نیازهای اصلی بازار خودروهای چینی به شمار می رود. مثلا قطعات مربوط به جلوبندی خودرو, نظیر کمک فنر، قطعات یدکی سیستم موتور خودرو لیفان ازجمله صافی بنزین, نمایندگی لوازم یدکی لیفان شیراز فیلتر هوا و فیلتر روغن اشاره کرد.

این خودرو با ۳ نوع موتور ارائه میشود که نوع تریتک آن دارای موتور مشترک با آخرین نسل خودرو مینی میباشد. کلیه قطعات فروشگاه لوازم یدکی ماشین نو دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. ماشین نو دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت شده است ، همچنین با شماره مجوز ۱-۱-۷۰۳۸۲۴-۶۵-۳-۱ در سامانه ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسید است و امیدوار است اطمینان خاطر بیشتری را برای مصرف کنندگان عزیز فراهم آورد.