نتفلیکس
نتفلیکس تصمیم گرفت رویداد امسال خود را به صورت مجازی و بدون استعداد انجام دهد، با انتشار چند فیلم جدید برای سریال هایی مانند تریلر 3 Body Problem و افشای اطلاعات لایه تبلیغاتی خود برای اولین بار، با این ادعا که این طرح با پشتیبانی از تبلیغات ماهیانه حدود 5 میلیون است. کاربران فعال البته، ارائه مجازی به واکنش تا حدودی ملایم آنلاین منجر شد. به طور کلی، ارائهای بود که میتوانست از یک مبارزه با شمشیر به شدت سود ببرد. اما دوباره، چه ارائه ای انجام نمی دهد؟ – BB
یوتیوب
یوتیوب، یک پخش کننده تلویزیون غیر سنتی، از دومین سال خود استفاده کرد و در هفته اول، Brandcast تماشایی خود را برگزار کرد تا تمام توقف های پر زرق و برق را به نمایش بگذارد. یوتیوب کوکیهایی به شکل پیتزا از YouTuber Airrack (یک علاقهمند به پیتزا) داشت، به تبلیغکنندگان پیشنهاد ویژهای برای تلویزیون YouTube برای حسابهای شخصیشان داد و شرکتکنندگان را با ستاره یوتیوب Jacob Collier سروصدا کرد. گربه دوجا همچنین برای اجرای «نیاز به دانستن»، «آبدار» و «بگو همین» حاضر بود. در یکی دیگر از جادوی تلویزیون، یوتیوب همچنین نقاط تبلیغاتی طولانی تری را در فهرست موجودی YouTube Select خود ارائه داد که در CTV پخش می شود. – کاترین پرلوف