لحظات به یاد ماندنی از هفته پیشروی 2023

هفته پیش رو بالاخره به پایان رسید، و واضح است که اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا تقریباً در هر ارائه تأثیر قابل توجهی داشته است.

اگرچه قدرت ستارگان امسال اندکی کم‌تر بود، زیرا برادران وارنر دیسکاوری و نتفلیکس فقط مدیران را در طول رویدادها نشان می‌دادند، زیرا بسیاری از سلبریتی‌ها از عبور از خطوط تظاهرات خودداری می‌کردند، هفته هنوز چندین نکته برجسته از جمله تد بد دهن غیرقابل تحمل داشت. ساخت خارهای تند و تلخ برای NBCUniversal و 100 سامورایی که از طریق رقص شمشیربازی در مرکز جاویتس شمالی دیزنی بریده می شوند. بعلاوه، بزها برای فاکس سرکش بودند.

تمام خاطره انگیزترین لحظات اولیه هفته را در زیر مشاهده کنید. و اگر هیچ یک از پوشش جامع اولیه هفته ما را از دست دادید، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید.

NBCUniversal

با آغاز رویدادهای هفته اول NBCUniversal در رادیو سیتی موزیک هال، معترضان WGA با حضور در خارج از محل و شعار “هیچ صفحه ای بدون دستمزد” وجود نخواهد داشت. این اعتصاب در داخل رادیو سیتی نیز احساس شد و NBCU به شدت به تیم خبری خود برای ارائه بخش هایی در طول رویداد متکی بود. با این حال، NBCU همچنان توانست کارها را با یک ویدیوی از پیش ضبط شده آغاز کند که در آن تد، خرس ست مک فارلین در حال آواز خواندن درباره تبلیغات و شوخی بود: «شاید توییتر جایی برای شروع به نظر برسد/اما توییتر به همه دیوانه‌ها اجازه بازگشت داد. که در.” با اینکه لیندا یاکارینو، رئیس فروش تبلیغات طولانی مدت، چند روز قبل از رویداد از شرکت خارج شد، این شوخی معنای کاملاً جدیدی پیدا کرد. (اگرچه، مارک مارشال، رئیس موقت تبلیغات و مشارکت، به Adweek اطمینان داد که این طنز توییتر ماه ها در ارائه بوده است و یاکارینو به خوبی از آن آگاه بوده است.) بیل بردلی

تلموندو

Beau Ferrari، رئیس NBCUniversal Telemundo Enterprises، قبلاً به Adweek گفته بود که موضوع اصلی هفته این شرکت “Come With Us” بود، اما ما اینجا هستیم تا اعلام کنیم که واقعا بیشتر شبیه “بیا” است. رقصید با ما.” از نیکی جم که آهنگ‌های خود را در The Glasshouse در نیویورک اجرا می‌کند تا یک تیم رقص که در حالی که شرکت قرقره‌های صدای هیس می‌فرستد، جمعیت را به هیجان می‌آورد، هیچ رقصی در اطراف آن وجود ندارد: جشن Telemundo 2023 تعریف یک جشن بود. – بی بی

روباه