لایحه‌های جامع حفظ حریم خصوصی مصرف‌کننده در تنسی، مونتانا

در همین حال، ساکنان تنسی می توانند از حقوقی مانند انصراف از تبلیغات هدفمند و فروش اطلاعات شخصی خود استفاده کنند و از شرکت ها درخواست کنند که داده های خود را حذف یا اصلاح کنند.

برای آن، مردم می توانند داده های حساس خود را به اشتراک بگذارند. این شامل اطلاعات شخصی فرد مانند منشاء نژادی/قومی، اعتقادات مذهبی، تشخیص سلامت روانی یا جسمی، گرایش جنسی و وضعیت شهروندی/مهاجرت است.

اگر کسب‌وکارها متخلف باشند، 60 روز فرصت درمان دارند یا دادستان کل می‌تواند 7500 دلار جریمه مدنی تعیین کند.

Anokhy Desai، عضو وستین در انجمن بین المللی حرفه ای حفظ حریم خصوصی گفت: «اگر دادگاه تشخیص دهد که تخلفات عمدی بوده است، می تواند برای چنین تخلفاتی سه برابر 7500 دلار جریمه کند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد TIPA، ایجاد چارچوب موسسه ملی استاندارد و فناوری (NIST) است. این بدان معنی است که مشاغلی که قانون را نقض می کنند می توانند مطابقت خود با NIST را به عنوان سپر به دادگاه بیاورند.

دسایی گفت: “اما توضیح نمی دهد که آیا این جریمه ها را محدود می کند یا تخلفات شرکت را کاهش می دهد.”

مونتانا نسبت به حریم خصوصی ساکنان غیرت دارد

قانون حفظ حریم خصوصی داده های مصرف کننده مونتانا (MCDPA) که از پاییز 2024 اجرایی می شود، بر مشاغلی که داده های حداقل 50000 مصرف کننده مونتانا را کنترل یا پردازش می کنند، تأثیر می گذارد. یا کنترل یا پردازش داده های 25000 ساکن و دریافت بیش از 25 درصد از درآمد ناخالص آنها از فروش آن داده ها. جمعیت مونتانا تا سال 2022 حدود 1.12 میلیون نفر برآورد شده است.

دسای گفت: «این واقعیت که برای 50000 ساکن یا بیشتر اعمال می شود قابل توجه است. “این نشان می دهد که آنها به ساکنان خود اهمیت می دهند.”

این لایحه حقوق استاندارد حریم خصوصی مصرف کننده مانند انصراف از تبلیغات هدفمند را فراهم می کند. در همین حال، شرکت‌ها باید قبل از انجام فعالیت‌های پردازشی مختلف، از جمله پردازش برای بازاریابی هدفمند، داده‌های حساس، و فروش داده‌های شخصی و پردازش داده‌های شخصی برای نمایه‌سازی، ارزیابی‌های حفاظت از داده‌ها را انجام دهند، در صورتی که نمایه‌سازی یک خطر قانونی قابل پیش‌بینی منطقی داشته باشد. ، آسیب های فریبنده، تبعیض آمیز، مالی، اعتباری یا فیزیکی.

برای آن، قانون حق انتخاب برای تبلیغات و بازاریابی هدفمند را برای کودکان 13 تا 15 ساله فراهم می کند.

مشابه تنسی، شرکت‌هایی که تخلف کرده‌اند فرصت درمان 60 روزه دارند. اما MCDPA به صراحت حداکثر میزان خسارت را بیان نمی کند.