قهرمان مصرف کننده بریتانیا کدام؟ وارد دوره جدیدی از اعتماد می شود

دیگری با خزه ساخته خواهد شد و در مسیر نمایشگاه گل چلسی قرار خواهد گرفت که در مورد جذب زنبورهای بیشتر به باغ صحبت می کند، در حالی که در Southbank، یک آگهی اره منبت کاری اره مویی در مورد روزهای رایگان خانواده مشاوره ارائه می دهد. و چهارمی در Shoreditch در شب با تمرکز بر نکات بی خوابی با استفاده از اشعه UV کار می کند. همچنین پست‌های تبلیغاتی در اطراف مکان‌های غیرمحترم در سراسر لندن وجود خواهد داشت که بینش‌هایی در مورد چیزهایی ارائه می‌کند که کدام؟ میکند.

تصویر
یکی از آن پس کدام؟ تابلوهای تبلیغاتی در حال نصب در سراسر لندن

در حالی که فعالیت‌های کمپین زنده از 22 مه در لندن انجام می‌شود، این فعالیت‌ها از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی در بقیه بریتانیا تقویت خواهند شد.

این شامل تبلیغ فعال‌سازی‌های لندن و همچنین ایجاد ویدیوهای سفارشی برای صفحه فرود وب‌سایت از ساخت ویژه OOH QR Code می‌شود، در حالی که پیش از راه‌اندازی پوسترهای پرواز نیز مشارکت می‌کند.

ما واقعاً فقط می خواهیم مردم در مورد ما بدانند و از آنچه انجام می دهیم بدانند. ما می خواهیم خانه مورد اعتماد شما برای مشاوره روزمره باشیم.

—کت چینوک، رئیس برند و برنامه ریزی ارتباطات، کدام؟

Brainlabs همچنین پخش کننده لورا ویتمور را که قبلاً میزبان Love Island در ITV و همچنین برنامه BBC Radio 2 خود بود، برای تقویت برخی از فعال سازی ها محافظت کرد. طیفی از اینفلوئنسرهای دیگر نیز برای تقویت بیشتر کمپین در سراسر بریتانیا در طول دوره شش هفته‌ای کار خواهند کرد و یک روز Home of Answers نیز برای منچستر برنامه‌ریزی شده است.

فعالیت های بیشتر برای این کمپین شامل پوسترهای خارج از خانه، رادیو و تبلیغات دیجیتالی است که ایده برند “دریافت پاسخ” را زنده می کند.

افزایش ارتباط برند

Chinnock نشان می‌دهد که در حالی که اشتراک‌ها برای What? اهمیت حیاتی دارند، هدایت این اعداد یکی از شاخص‌های KPI برای این کمپین نخواهد بود، حتی در چنین «محیط سختی» مانند اکنون برای ناشران دیجیتال. اندازه‌گیری بر ارتباط و افزایش توجه به برند و بازدیدهای منظم از سایت، از جمله از طریق جستجو، تمرکز خواهد کرد.

ما می‌خواهیم مردم به‌طور منظم‌تر از ما استفاده کنند و آن نوع ترافیک مکرر را نیز به سایت برسانند تا ثابت کنیم که ما برای چیزی بیش از خرید یک‌بار ماشین لباس‌شویی آنجا هستیم، یا می‌توانیم با انواع مختلف کمک کنیم. چیزهای روزمره، گفت: Chinock.