قهرمان مصرف کننده بریتانیا کدام؟ وارد دوره جدیدی از اعتماد می شود

پس از بیش از 65 سال، سازمان غیرانتفاعی بریتانیایی کدام؟ خود را به عنوان “قهرمان مصرف کننده” توصیف کرده است. این پلتفرم بر تحقیق و گزارش مسائل مصرف کننده، ارائه تست های محصول، بررسی ها و توصیه های کارشناسان از یک مکان مستقل متمرکز است.

با میانگین ماهانه 9 میلیون بازدیدکننده در ماه از سایت خود (بر اساس شش ماه گذشته)، مخاطبان سازمان تمایل دارند در محدوده سنی 35 تا 64 سال منحرف شوند، با 91٪ اخیراً به تحقیقاتی که به کدام پاسخ گفته اند؟ آن‌ها محتوای بحران هزینه زندگی آن را «مفید» می‌دانستند، زیرا سعی می‌کردند هزینه‌های فزاینده انرژی و غذا را مدیریت کنند.

اکنون، در عصر اطلاعات نادرست و عدم اطمینان، سازمان برای تأکید بر ارتباط آن و ترویج توصیه‌های قابل اعتماد قابل اعتمادی که به مردم ارائه می‌کند، یک برند تازه‌سازی شده است.

کمک به مصرف کنندگان در انتخاب درست

در حالی که بسته های اشتراک مختلفی را ارائه می دهد، کدام؟ همچنین طیف وسیعی از محتوای دسترسی آزاد را برای حمایت از مردم در تصمیم گیری خرید ارائه می دهد. این از مقالات آنلاین که شامل مشاوره حقوق مصرف کننده است تا چندین پادکست که به صورت هفتگی منتشر می شود را شامل می شود. همچنین از روزنامه نگاران و خریداران مرموز به عنوان بخشی از زرادخانه حقیقت مصرف کننده استفاده می کند.

کت چینوک، رئیس برنامه‌ریزی برند و ارتباطات شرکت What?، در مورد هدف کمپین به Adweek توضیح داد: «این به خاطر یادآوری به مردم است که ما آنجا هستیم و می‌توانیم به آنها کمک کنیم تا انتخاب درستی داشته باشند. با این همه اطلاعات نادرست – و ما برای مدت طولانی آنجا بودیم – این نوع مشاوره رایگان و پشتیبانی برای کمک به مردم و صرفه جویی در هزینه دریافت کردیم.

ترکیبی از آژانس‌ها این کمپین را توسعه داده‌اند، از جمله آژانس برندسازی ODA، آژانس تبلیغاتی Brave Spark و آژانس‌های رسانه‌ای Goodstuff و Brainlabs.

همچنین از طریق این کمپین شش هفته‌ای، هویت بصری جدیدی تبلیغ می‌شود که آژانس برندسازی ODA با تیم خلاق داخلی Who؟ برای توسعه همکاری کرد. این شامل یک “استراک” است که هدف آن انتقال اعتماد به نفس بیشتر است و فضای بین “W” برند و علامت سوال معروف آن را پر می کند، زیرا مردم را به چالش می کشد تا شکاف را پر کنند و در عین حال وسعت پاسخ های موجود از طریق پلت فرم را نشان می دهد.

تصویر
کدام؟

Chinnock درباره دارایی های برند و معرفی لوگوی کوتاه ادعا می کند: «پیش از این، ما واقعاً چیزی قابل مالکیت نداشتیم.

خانه پاسخ ها

Chinnock با مجموعه ای از چهار کد QR فعال سازی ساخت و ساز ویژه در مکان های کلیدی در سراسر شهر توضیح داد: برنامه های کمپین حول یک “تصرف” لندن تمرکز می کند تا آن را به “خانه پاسخ ها” تبدیل کند. اینها شامل یک بلیط پارکینگ ساخته شده در خیابان Mare است که در آن بیشتر از هر خیابان دیگری در لندن بلیط دریافت می شود. این توصیه هایی را در مورد نحوه درخواست تجدید نظر برای دریافت بلیط ارائه می دهد.