سنت اونگه گفت: “ما رابطه بسیار خوبی با مخاطبان خود داریم.” زمانی که برنامه گفتگوی آخر شب خود را انجام می دادیم، بینش های ارزشمند زیادی آموختیم. ما بهترین راه برای معتبر نگه داشتن آن را یافتیم این است که هر چیزی که در آن هفته مهمترین موضوع برای صحبت است، درباره آن صحبت میکنیم. چه چیزی در زندگی شخصی ما باشد، چه فرهنگ پاپ، سیاست یا هر چیز دیگری.»
ایجاد مشارکت های واقعی
میزبانان مشترک نه تنها در مکالمات خود بلکه در مشارکت با برند خود اعتبار را در اولویت قرار می دهند. آنها متعهد شدند که همه محصولات را قبل از صحبت در مورد آنها در نمایشگاه امتحان کنند.
سنت اونگه گفت: «ما میخواهیم مردم بدانند که آیا موافقت کردهایم که یک برند حامی نمایش ما باشد، به این دلیل است که با چیزی که ما دوست داریم، استفاده میکنیم یا به آن اعتقاد داریم، همسو است. “این تعهد به اصالت و شفافیت با شنوندگان ما طنین انداز می شود، زیرا آنها می توانند اعتماد کنند که مارک های تایید شده با دقت انتخاب شده اند و به طور واقعی تایید شده اند.”