فرهاد مسعودی مدیرعامل توبی به عنوان بخش دیجیتال فاکس ریومپس کنار می‌رود

آینده تصمیم توبی است

مدیر عامل جدید گروه رسانه ای توبی همچنین لحظاتی را از مسعودی به خاطر مشارکتش از زمان خرید طوبی تشکر کرد.

او یک پیشگام واقعی در فضای پخش است و این فرصت را در AVOD خیلی قبل از دیگران دید. چیزبرو گفت: این واقعیت که ما در حال ایجاد این تجارت جدید حول نام تجاری توبی هستیم و حرکتی که این شرکت به دست آورده است، گواهی بر همه چیزهایی است که فرهاد طی سال‌ها تاسیس، ساخت و ارائه کرد.

مسعودی قبل از رفتنش به طوبی کمک کرد تا زیر نظر فاکس رشد کند.

در یک تماس درآمدی در ماه فوریه، این شرکت گزارش داد که درآمد تبلیغات Tubi نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش یافته است و به بیش از 200 میلیون دلار رسیده است، با افزایش CPM (هزینه به ازای هر هزار بیننده دریافت شده) و تعامل. Tubi همچنین بالاترین بیننده فصلی خود را در سه ماهه دوم مالی داشته است، با کل زمان تماشا (TVT) 41٪ در سال نسبت به سال و دسامبر بالاترین ماه TVT این سرویس است.

اگرچه فاکس تعداد بینندگان خاصی را برای سرویس AVOD اعلام نکرد، مسعودی قبلاً به Adweek گفته بود که این پلتفرم در اوایل سال 2022 به 51 میلیون کاربر فعال ماهانه افزایش یافت.

گروه رسانه ای طوبی قرار است در آینده نزدیک مدیرعامل جدید طوبی استریمینگ را معرفی کند و مسعودی در یک دوره انتقالی تا پایان ژوئن باقی خواهد ماند.