فرهاد مسعودی مدیرعامل توبی به عنوان بخش دیجیتال فاکس ریومپس کنار می‌رود

فاکس در حال ایجاد تغییرات اساسی در توبی است.

روز چهارشنبه، این شرکت اعلام کرد که در حال سازماندهی مجدد تلاش های دیجیتال خود با یک واحد تجاری جدید به نام Tubi Media Group است که قرار است پل چیزبرو به عنوان مدیر عامل این بخش را رهبری کند.

علاوه بر استراتژی دیجیتال جدید، فاکس همچنین اعلام کرد که فرهاد مسعودی، بنیانگذار توبی، از سمت مدیرعاملی استریمر AVOD کناره گیری می کند.

مسعودی در بیانیه‌ای گفت: سه سال باورنکردنی از خرید طوبی می‌گذرد که منجر به موفقیت بزرگ آن در خانواده فاکس شد. من از هر دو لاچلان سپاسگزارم [Murdoch] و پل برای راهنمایی، حمایت و مشارکت آنها. می دانم که توبی را در بهترین شکلی که تا به حال بوده ترک می کنم و آینده اش بسیار روشن است.»

بخش جدید این شرکت، مشاغل دیجیتال مستقل فاکس از جمله آزمایشگاه‌های خلاق Tubi، Credible و Blockchain و همچنین پلتفرم‌ها و تیم‌های حوزه دیجیتالی گسترده‌تر شرکت شامل ورزش، اخبار و سرگرمی را در خود جای خواهد داد.

لاچلان مرداک، رئیس اجرایی و مدیر عامل فاکس، «خرید استراتژیک ما از Tubi در سال 2020، سنگ بنای استراتژی پخش دیجیتال ما را ایجاد کرد، که تحت رهبری پل و فرهاد باعث رشد بی‌سابقه‌ای شد و اکنون رهبر بازار AVOD در ایالات متحده است. شرکت، در بیانیه ای گفت.

مرداک اضافه کرد که واحد تجاری جدید، شتاب دیجیتالی شرکت را ایجاد خواهد کرد و “وظیفه رهبری گسترش دیجیتالی ما و مشارکت با برندهای ما برای پیشبرد رشد مداوم خواهد بود.”

چیزبرو، مدیرعامل جدید گروه رسانه ای توبی، قبلاً به عنوان مدیر ارشد فناوری و رئیس بخش دیجیتال برای شرکت فاکس فعالیت می کرد و بر خرید و مدیریت توبی نظارت می کرد. او همچنان به مرداک گزارش می دهد.

چیزبرو گفت: «ما در کارنامه دیجیتالی خود در فاکس شتاب باورنکردنی داریم و این یک امتیاز است که این مرحله بعدی رشد را رهبری و نظارت کنیم. “با یک پایه قوی برای ایجاد، از رشد بی‌رقیب Tubi در فضای AVOD گرفته تا عملیات پخش 4K رکورددار ما برای Super Bowl LVII، مشتاقانه منتظر همکاری با تیم با استعداد خود هستم تا این رشد را برای فاکس پیش ببرم.”