فاکس برنامه پاییز خود را به دلیل اعتصاب نویسندگان به تاخیر انداخت

همانطور که اعتصاب نویسندگان پیشرفت می کند، فاکس بر این باور است که خود را در موقعیتی قوی با لوح های بدون نسخه خود می بیند. نمایش بازی جدید Snake Oil به همراه یک نمایش بازی حدس موسیقی به میزبانی Jamie Foxx، We Are Family، از راه خواهد رسید.

Farmer Wants a Wife برای فصل 2 بازخواهد گشت و فصل های جدید آشپزخانه جهنمی، I Can See Your Voice، Lego Masters، The Masked Singer، Name That Tune، Next Level Chef و Special Forces: World’s Toughest Test همگی از راه خواهند رسید. تمدید بیشتر اعلام خواهد شد

آلیسون والاک، رئیس سریال‌های بدون فیلمنامه، گفت: «از دست من نیست که با شروع یک اعتصاب، همه چشم‌ها یک بار دیگر به سمت افراد بدون فیلمنامه نگاه می‌کنند تا ببینند در آستین ما چه خبر است. ما می دانستیم که احتمال حمله وجود دارد. بنابراین با [CEO of Fox Entertainment Rob Wade]، [president of scripted programming Michael Thorn] و هر کس دیگری، ما بر این اساس برنامه ریزی کردیم و به خط لوله توسعه قوی خود و همچنین فهرست قوی خالقان خود متمایل شدیم.

این شرکت سریال کمدی Animal Control را برای فصل 2 تمدید کرد و انیمیشن یکشنبه شب با فصل های بازگشتی Bob’s Burgers، Family Guy، The Great North و The Simpsons قوی باقی خواهد ماند.

به گفته مدیران، فاکس احساس می‌کند علیرغم اعتصاب نویسندگان، می‌تواند در طول سال انیمیشن جدیدی داشته باشد.