فاکس برنامه پاییز خود را به دلیل اعتصاب نویسندگان به تاخیر انداخت

فاکس در مورد ترکیب پاییزی خود احساس اطمینان می کند، 18 سری را بازگرداند و شش سری جدید را معرفی کرد. با این حال، پخش کننده چندان مطمئن نیست که این برنامه ها در پاییز پخش شود.

علیرغم اعتصاب جاری انجمن نویسندگان آمریکا، این شبکه امروز صبح قبل از ارائه اولیه خود، ترکیب پاییزی خود را اعلام کرد – اما مانند سال 2022، تصمیم گرفت که به تبلیغ کنندگان جزئیات مربوط به تاریخ و زمان پخش را اطلاع ندهد.

دن هریسون، مدیر برنامه ریزی برنامه و استراتژی محتوا، گفت: «به جای اینکه امروز برنامه ای را اعلام کنیم که ممکن است در پاییز امسال نتوانیم آن را ملاقات کنیم، تا زمانی که کنترل بهتری در مورد برنامه هایی که در دسترس ما خواهد بود را نداشته باشیم، خودداری می کنیم. خبرنگاران صبح امروز

ماریان گامبلی، رئیس بخش فروش تبلیغات، گفت که این شرکت با تبلیغ‌کنندگان همکاری خواهد کرد تا هرگونه تغییری را که در پاییز اتفاق می‌افتد، تطبیق دهد، اما قبلاً به Adweek گفته بود که این شرکت یک صفحه ورزشی قوی دارد که تحت تأثیر اعتصاب نویسندگان قرار نخواهد گرفت.

با این حال، این شبکه چیزهای زیادی برای رفتن به فصل 2023-24 دارد، زیرا آماده است پس از از دست دادن تاج در سال گذشته در مقابل NBC، دموی محبوب بزرگسالان را با نتیجه 18-49 برنده شود.

برای پاییز، فاکس دو درام جدید، دو سریال جدید بدون فیلمنامه و دو انیمیشن کمدی اضافه می کند.

اکشن-درام نجات: Hi-Surf در اواسط فصل خواهد آمد، و مایکل تورن، رئیس برنامه‌نویسی فیلمنامه، سریال را به عنوان یک نمایش فاکس عالی توصیف کرد که شرکت معتقد است می‌تواند به یک فرنچایز جدید منجر شود.

همچنین سریال پزشکی Doc بر اساس سریال ایتالیایی Doc—Nelle tue mani به این مجموعه درام پیوست.

سریال کمدی گریمزبورگ قبلاً در طول فصل اول سال گذشته اعلام شده بود، و Krapopolis، از دان هارمون، خالق ریک و مورتی، برای اولین بار در سال 2021 معرفی شد. هر دو سریال قبلاً برای چندین فصل تمدید شده اند و قرار است (در نهایت) در اولین فصل پخش شوند. سال آینده

مجموعه‌های درام بازگشتی شامل فرنچایز مورد علاقه 9-1-1: ستاره تنها، متهم، هشدار: واحد افراد گمشده و بانوی تمیزکننده است. سریال اصلی 9-1-1 قرار است پاییز امسال از شبکه ABC پخش شود، اما فاکس واقعاً به این فرنچایز افتخار می کند. با این حال، انتظار هیچ کراس اوور با ABC را نداشته باشید.