غذاهای غیرممکن از گرایش غذاهای کوچک به سمت اعتبارهای اکو حرکت می کند

واکنش متقابل گوشت تقلبی

پس از رکوردشکنی فروش در طول همه گیری، گوشت مصنوعی اخیراً در خرده فروشی با مشکل مواجه شده است. فروش جایگزین های گوشت یخچالی برای 52 هفته منتهی به 29 ژانویه 15.5 درصد به ازای هر جمهوری اسلامی ایران کاهش یافت، در حالی که حتی محبوبیت فزاینده Veganuary نتوانست این دسته را تقویت کند.

علیرغم واکنش شدید تبلیغاتی علیه محصولات موجود در این فضا، که به دلیل قیمت ممتاز و مواد فرآوری شده آنها مورد انتقاد قرار گرفته است، غیرممکن با فروش خرده فروشی که بیش از 50 درصد در سال 2022 افزایش یافت، روند را کاهش داد.

این برند مستقر در سیلیکون ولی عرضه‌های خود را به گونه‌ای گسترش داده است که یک نسخه لاغرتر از جایگزین گوشت گاو شاخص خود به نام Impossible Beef Lite و محصولات مرغ تقلبی بیشتری را شامل شود.

حتی با وجود این دستاوردها، مدیرعامل پیتر مک گینس در فوریه گفت که این شرکت پس از دو دور اخراج کارکنان، IPO در سال 2023 برنامه ریزی نمی کند.

مک گینس در پاییز گذشته زمانی که Sims را به عنوان اولین مدیر ارشد بازاریابی و خلاق خود معرفی کرد، مک گینس به Adweek گفت که تقویت بازاریابی آن یک اولویت است، و Sherene Jagla در ژانویه به عنوان اولین مدیر تقاضای Impossible به آن ملحق شد.

به گفته سیمز، “آشپزخانه مینی ایمپکت” گامی در جهت “انتشار پیام خود در هر جایی که ممکن است، بهبود روایت و اشاره به چرایی آن” است.