عامل کلیدی در بازاریابی برای اسپانیایی ها در این فصل تعطیلات


بحث در مورد u003cpu003eLet u003ca عکاس هنگام عکسبرداری = u0022https: هدف //www.adweek.com/creativity/to-grow-your-business-embrace-both-its-roots-and-wings/u0022 = u0022_blanku0022 نگارش = u0022noreferrer noopeneru0022u003erootsu003c / au003e. حقیقت این است که همه ما آنها را داریم، خواه فکر نکنیم. برای برخی، u003ca href=u0022https://www.adweek.com/inside-the-brand/latinx-marketers-share-the-meaning-of-the-american-dream/u0022 target=u0022_blanku0022 ما rootedu003c/au003e در این ریشه‌ها، و برای دیگران، چیزی بسیار کم‌اهمیت است – شبیه به یک چیز بی‌اهمیت در مورد خودشان، یک u003ca href=u0022https://www.adweek.com/partner-articles/understanding-hispanic-and -تنوع-لاتینی-اولین مرحله برای جشن گرفتن-این-مخاطب است/u0022 target=u0022_blanku0022 rel=u0022noreferrer noopeneru0022u003detailu003c/au003e ebiographical detailu003c/au003e. و برای دیگران هنوز هم چیزی در بین است.u003c/pu003e

کسب و کار بازاریابی

از دست نده کسب و کار بازاریابی پادکست با حضور مدیران پیشرو c-suite که بینش هایی را در مورد اهمیت استفاده از تعامل بین بازاریابی، مالی، فناوری، منابع انسانی و اتاق هیئت مدیره برای هدایت رشد کسب و کار به اشتراک می گذارند. تنظیم کنید.