شفافیت بیشتر در مورد موجودی و اندازه گیری در Upfronts

تراویس گفت که ناشران بیشتری مایل به اشتراک گذاری در هنگام پخش تبلیغات در محبوب ترین برنامه های پخش کننده هستند، اگرچه جزئیات دقیق باید مشخص شود و بیشتر ناشران فقط پس از پخش آگهی این اطلاعات را ارائه می دهند. یوسانیو گفت که خریداران معمولاً اطلاعات محتوایی در فرآیند خرید آگهی ندارند.

منبع خریدار آگهی گفت، علاوه بر این، ناشران تنها زمانی این نوع اطلاعات را دریافت می‌کنند که مستقیماً از ناشران خرید می‌کنند و نه از طریق فروشندگانی مانند Roku و آمازون، که ممکن است حق اشتراک‌گذاری این اطلاعات را از ناشر دریافت نکرده باشند.

برای نشان دادن این موضوع، آمازون به Adweek گفت که ناشران تنها با استفاده از پلتفرم سمت تقاضای آمازون از طریق معاملات مستقیم، گزارش‌های سطح نمایش را به تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌دهند. به طور مشابه، ناشران در دسترس از طریق DSP OneView Roku می توانند داده های سطح نمایش را با تبلیغ کنندگان وابسته به نوع معامله به اشتراک بگذارند، به گفته یک منبع آشنا با Roku. خریداران همچنین می‌توانند هنگام خرید موجودی از کانال Roku، کانال رایگان و پشتیبانی شده شرکت فناوری، بهترین نمایش‌ها و ژانرهای تبلیغاتی خود را که بر اساس آنها پخش می‌شود، بیاموزند.

منبع خریدار گفت: «من هنوز به عنوان یک خریدار فکر می‌کنم، ما باید نمایش‌هایی را که در حال اجرا هستیم، بدانیم، حتی زمانی که موجودی را به‌طور غیرمستقیم خریداری می‌کنیم.

دانستن این داده‌ها مهم است زیرا هیچ برندی نمی‌خواهد تبلیغش در محیط‌های نامناسب ظاهر شود. Adweek قبلاً گزارش داده بود که خریداران به طور ناخواسته در برنامه‌های خبری که علم همه‌گیری را زیر سوال می‌بردند، زمان پخش را خریداری کرده‌اند و یک مطالعه GumGum نشان داد که یک پنجم از نمونه 100 کودک نشان می‌دهد که تبلیغاتی داشتند که قوانین، مقررات و توصیه‌های FTC را نقض می‌کردند.

ارز ثابت تر

بر اساس داده‌های Omnicom Media Group، علاوه بر ارائه داده‌های بیشتر درباره موجودی، شش شرکت رسانه‌ای بزرگ موافقت کردند که SDK اندازه‌گیری باز IAB را اجرا کنند، که امکان مشاهده و اندازه‌گیری تأیید صحت توسط شخص ثالث را فراهم می‌کند.

Eusanio گفت، علاوه بر این، ناشران بیشتری چندین ارائه دهنده اندازه گیری را پیاده سازی کرده اند، از VideoAmp گرفته تا iSpot.TV و Nielsen. در شرایطی که وضعیت نیلسن به عنوان ارائه‌دهنده اندازه‌گیری پیش‌فرض اکنون نامشخص است، صنعت در تلاش است تا مجموعه‌ای از راه‌حل‌ها را اتخاذ کند.

طبق گفته Eusanio، هر شرکت اندازه‌گیری داده‌های متفاوتی را به روش‌های مختلف گزارش می‌کند، و به گفته Eusanio، اگر ناشر با شرکت‌های اندازه‌گیری بیشتری شریک شود، برای خریداران مفید خواهد بود تا داده‌های بیشتری وجود داشته باشد، و این داده‌ها می‌توانند بین شرکا سازگارتر باشند.

منبع خریدار آگهی ناشناس گفت: «همه آنها به یک اندازه به روش‌های مختلف مک می‌کنند. Nielsen مشکل خود را دارد، iSpot این مشکلات را دارد. این مشکلی نیست که منحصر به فرد باشد.»