شبکه های AMC سطح AMC+ را با پشتیبانی از تبلیغات اعلام کرد

Adlman گفت که تصمیم برای ایجاد مدل پشتیبانی‌شده از AMC+ دارای محتوایی مشابه با مدل بدون آگهی در استراتژی بین پلتفرمی شرکت است و هدف‌گذاری در سراسر شبکه‌ها و برنامه‌نویسی شرکت در دسترس است. چه تبلیغ‌کنندگان بخواهند در اولین نمایش‌های بزرگ مانند Lucky Hank به مخاطبان خاصی دست یابند یا در یک قسمت خطی زنده دیگر حضور پیدا کنند، Adlman توضیح داد که «هیچ یک از آن محتوا متوقف نمی‌شود».

عدلمان گفت: «امروزه جمعیت‌شناسی متفاوتی وجود دارد که در پلت‌فرم‌های مختلف محتوای ما زندگی می‌کنند، اما توانایی ارائه یک پیام واحد بدون تکرار در سراسر ویدیوی خطی زنده در صورت تقاضا، و تمام موجودی پخش جریان CTV ما منحصربه‌فرد است.

همه چیز در مورد دادن انعطاف‌پذیری به بازاریابان است که به گفته عدلمان به اندازه‌گیری نیز تعمیم می‌یابد، و افزود: «ما آماده و می‌خواهیم با مشتریان خود در هر آزمایش اندازه‌گیری یا آزمایشی که ترجیح می‌دهند یا می‌خواهند استفاده کنند، کار کنیم.»

عمل به وعده های DEI

و در سالی که در بازار تبلیغات نرم شرکت‌ها سرمایه‌گذاری‌هایشان را می‌سنجید، AMC ابتکارات DEI خود را در اولویت قرار می‌دهد.

کلهر گفت: «من نمی‌توانم چیزی تلخ‌تر از کنار گذاشتن طرح‌هایی را که دو سال و نیم پیش بسیار مهم بودند، تصور کنم. “بنابراین ما در واقع به شدت به این موضوع متمایل شده ایم و این بخش بزرگی از پیشروی ما خواهد بود.”

این شرکت در فوریه 2022، یک بخش اختصاصی به نام Avenue را راه‌اندازی کرد که برای کمک به شرکا برای دستیابی به مخاطبان متنوع و کم‌نمایش ساخته شده است، و AMC گفت که این ابتکار از آن زمان تاکنون رشد کرده است. همراه با آن، این شرکت به مشتریان فرصت هایی می دهد تا از طریق مشارکت خود با جشنواره فرهنگی هارلم به مخاطبان مختلف دست یابند.

این جشنواره که در مستند برنده اسکار Questlove به نام Summer of Soul نمایش داده می شود، تابستان امسال برای اولین بار از سال 1969 به هارلم بازمی گردد و AMC نقشی محوری ایفا می کند.

ما در حال دو برابر کردن سرمایه گذاری خود در جامعه هارلم و یک راه واقعا بزرگ هستیم. ما شرکای فروش رسمی جشنواره هستیم.

به عنوان یک پیام نهایی به بازاریابان، و با در نظر گرفتن قابلیت‌های تبلیغاتی جدید شرکت و قابلیت‌های چند پلتفرمی، کلهر خاطرنشان کرد که در حالی که بسیاری از شرکت‌های رسانه‌ای سعی می‌کنند «همه چیز برای همه باشند»، AMC تلاش می‌کند «همه چیز برای کسی باشد، در هر کجا که می‌خواهد». “