شبکه های AMC سطح AMC+ را با پشتیبانی از تبلیغات اعلام کرد

در رابطه با قالب‌های تبلیغاتی، Kellher خاطرنشان کرد که مانند بسیاری از راه‌اندازی‌های تبلیغاتی، در ابتدا موجودی زیادی وجود نخواهد داشت، زیرا محصول در ابتدا یک مدل حمایت مالی دارد. انحصاری برای برخی از دسته ها و بار تبلیغاتی سبکی وجود خواهد داشت که برای برنامه نویسی سفارشی خواهد شد.

ما چند فیلم داریم که میان فیلم و پیش نمایش خواهند داشت. ما فیلم هایی خواهیم داشت که نخواهند داشت. ما سعی خواهیم کرد در تمام تصمیمات، تجربه بیننده را حفظ کنیم.»

ایجاد فضا برای اتاق محتوای آن

با در نظر داشتن بیننده و همچنین تبلیغ‌کننده، AMC همچنین در حال ایجاد استراتژی اتاق محتوای خود است و فهرست برنامه‌های موجود خود را با نقاط تماس در سراسر پلتفرم‌های خطی، استریم و CTV گسترش می‌دهد.

واحد تولیدی مزایای متعددی را برای شرکت، مصرف کنندگان و بازاریابان فراهم می کند. علاوه بر داشتن تمام IP از اتاق محتوای خود، AMC از برنامه نویسی و استعداد بالای خود استفاده می کند تا طرفداران را بین فصل ها علاقه مند نگه دارد و به برندها اجازه می دهد درگیر شوند.

از جمله نکات برجسته، سریال بار کوپر با بازی ریا سیهورن که نامزد جایزه امی شده است، در ماه اکتبر برای فصل دوم بازمی‌گردد و از قالب کوتاه فصل اول خود به قسمت‌های 30 دقیقه‌ای گسترش می‌یابد که قبل از انتقال به شبکه IFC در شبکه خطی IFC پخش خواهد شد. دیگر پلتفرم ها علاوه بر این، مجموعه شش قسمتی آینده Night Island به عنوان اولین باری است که جهان آن رایس AMC با هم برخورد می کند و در سه ماهه چهارم سال 2023 در تمام پلتفرم های دیجیتال، استریم و خطی AMC نمایش داده می شود.

«این نمایش‌ها برای شرکای ما اسباب کار هستند، زیرا ساخته شده‌اند تا انعطاف‌پذیری ایجاد کنند تا آنها در آن شرکت کنند، برای ما به‌عنوان برنامه‌ریز چون بازی‌های ماندگاری عالی هستند و برای طرفداران چون چیزی است که آن‌ها حتی نمی‌دانستند که منتشر شده است. کیم گرانیتو، رئیس بازاریابی شبکه های AMC، گفت. آن‌ها همیشه از حضور شخصی مانند ریا سیهورن در سریالی که خیلی خارج از دنیای Better Call Saul است، خوشحال هستند و کولمن دومینگو در بین فصل‌های سریال Fear the Walking Dead ظاهر می‌شود. ثابت شده است که برای تعدادی از مشاغل عمودی برای ما مثمر ثمر است.»

و در اکوسیستم محتوای در حال رشد خود، این شرکت همچنین قابلیت های بیشتری را برای بازاریابان به دنبال دستیابی به مخاطبان خود می آورد.

رسیدن به مخاطب در هر نقطه

AMC با شرکت داده و تجزیه و تحلیل 605 همکاری کرده است تا یک سرویس جدید بینش و هدف‌یابی داده Audience+ ایجاد کند، که به شرکا اجازه می‌دهد بینندگان را در تمام پلتفرم‌های توزیع پشتیبانی شده تبلیغاتی خود شناسایی کرده و به آنها دسترسی پیدا کنند. این پیشنهاد برای پاسخگویی به عادات در حال تغییر بینندگان طراحی شده است، با قابلیت‌های چند پلتفرمی در سراسر خطی و دیجیتال، تبلیغات آدرس‌پذیر را در هر جایی که محتوای AMC تماشا می‌شود، ممکن می‌سازد.

بخش بین پلتفرمی برای ما بسیار مهم است، زیرا این همچنین نقطه اوج همه کارهای توسعه قابل آدرس دهی است که در طول سه سال گذشته انجام داده ایم تا تبلیغ کننده را قادر سازد تا به طور واقعی یک نمایه مخاطب ایجاد کند که می خواهد هدف قرار دهد و ایوان عدلمن، معاون اجرایی فروش تجاری و عملیات درآمد شبکه AMC، گفت که آنها می توانند به آن مخاطبان در هر پلتفرمی دسترسی پیدا کنند و مطمئن شوند.