شان داونی از YouTube در بلیط یکشنبه NFL و گفتگوهای اولیه

به جای سه شنبه شب مثل پارسال به چهارشنبه شب می چسبید؟
ما در مورد تاریخ های سال آینده تصمیم نگرفته ایم، اما به زودی تصمیم می گیریم.

آیا چیزی وجود دارد که بتوانید در مورد مذاکرات اولیه به اشتراک بگذارید؟
خوب، من نمی توانم در مورد مذاکرات یا مشتریان خاص اظهار نظر کنم. من می‌گویم که ما بحث‌های فوق‌العاده‌ای با تبلیغ‌کنندگان خود داشته‌ایم که منجر به مراحل اولیه، Brandcast و مطمئناً بعد از آن شد. من می گویم که هیجان واقعا بالا بود. مردم آنچه را که ما ارائه می دادیم دوست داشتند. آنها ارزشی که یوتیوب برای برندهایشان به ارمغان می آورد را درک می کنند. و آنها با پشتکار با ما کار می کنند تا مطمئن شوند که می توانند مارک های خود را در YouTube مورد توجه قرار دهند و رشد دهند.

می خواهید بازاریابان چه پیامی را از ارائه حذف کنند؟
ما می‌خواستیم مطمئن شویم که آنها فهمیده‌اند که اینجا جایی است که دنیا به تماشای آن می‌آید. و اگر به دنبال یافتن بینندگانی هستید که می خواهید برند خود را با آنها بسازید، یوتیوب بهترین مکان است. مهم نیست که چه نوع محتوایی را تماشا می‌کنند، ما می‌خواهیم بدانند که می‌توانند به آن بینندگان دسترسی زیادی داشته باشند، آن‌ها این توانایی را داشتند که بازدهی سرمایه‌گذاری را از بودجه‌شان بردارند و این مکانی است که اجرا می‌کند، و من فکر می‌کنم ما همه این‌ها را انجام دادیم. اهداف

اکنون که این رویداد به پایان رسیده است، آیا کاری وجود دارد که بخواهید برای سال آینده متفاوت انجام دهید؟
ما خوشحالیم ما مشارکت بسیار خوبی داشتیم، و همه پیام‌هایی را که می‌خواستیم دریافت کردیم، و بازخورد و تعامل بسیار خوبی برای آنها داشتیم. ما از نتیجه راضی هستیم. فکر می‌کنم همچنان مطمئن شویم که می‌توانیم استعدادهای YouTube را در سال آینده به نمایش بگذاریم که متفاوت است. این بهترین چیز در مورد YouTube این است که سازنده همیشه در حال تکامل است. آنها همیشه وضعیت موجود را در مورد ظاهر محتوا به چالش می کشند. ما مشتاقانه منتظر خواهیم بود تا چیز عالی بعدی را که YouTube ارائه می دهد در سال آینده به نمایش بگذاریم.

در نهایت، آیا سال آینده شاهد بازگشت یوتیوب در هفته اول خواهیم بود؟
ما آنجا خواهیم بود. این جایی است که یوتیوب به آن تعلق دارد. ما دسترسی مورد نظر مشتریانمان را داریم. و اینجاست که دنیا به تماشای آن می‌آید، و اینجاست که برندها می‌توانند تجارت خود را با ما در اینجا ایجاد کنند.

گزارش اضافی توسط بیل بردلی.