شان داونی از YouTube در بلیط یکشنبه NFL و گفتگوهای اولیه

ما همچنین باید در مورد اینکه یوتیوب در همه صفحه‌ها رتبه اول باقی مانده است صحبت کنیم و نشان دهیم. ما نشان دادیم که وقتی به پخش جریانی فکر می‌کنید، می‌توانیم در مورد دسترسی YouTube به بیش از 150 میلیون نفر در تلویزیون‌های اتاق نشیمن در ایالات متحده صحبت کنیم. بنابراین این یک نمایش عالی بود از اینکه مردم چقدر یوتیوب را در اتاق نشیمن مشاهده می کنند و چقدر دسترسی و مقیاس داریم. و سرانجام ما باید از بسیاری از تبلیغ‌کنندگان و مارک‌هایمان تجلیل کنیم و نشان دهیم که YouTube بازدهی عالی برای آنها ارائه می‌کند. چه آنها به دنبال آگاهی یا فروش باشند، YouTube برای آنها ارائه می دهد.

یوتیوب استعدادهای بزرگی داشت، از جمله گربه دوجا. اما در برنامه اعتصاب WGA بود. آیا اصلاً تحت تأثیر اعتصاب نویسندگان قرار گرفت؟
نه، ما از همه سازندگانی که در YouTube یافتید از این منظر استفاده کردیم. سازندگان، غول های رسانه ای امروزی هستند. آنها به سختی مشغول تولید محتوای جدید و تازه برای کانال های خود هستند. و این در واقع کارگردانان، تهیه کنندگان و نویسندگان این نسل هستند. همه کسانی که ما برنامه ریزی کرده بودیم آنجا بودند و عالی اجرا کردند و با استقبال فوق العاده ای از بازار روبرو شدند.

اجرای Doja Cat فوق العاده بود، اما چرا او هنرمندی بود که برای YouTube معنا داشت؟
خوب، او در یوتیوب به دنیا آمد. او کارهایی را که YouTube می‌تواند برای سازندگان انجام دهد و چگونه YouTube می‌تواند به ایجاد کسب‌وکار کمک کند را نشان می‌دهد. و او نشان می دهد که یوتیوب در مورد محتوای عالی است. این در مورد ایجاد تلویزیون ممتاز است، و در مورد موسیقی عالی است. هر آنچه را که می خواهید در YouTube تجربه کنید، می توانید آن را پیدا کنید. او فقط یک نماد عالی و نمادین از آن برای ما است.

ساندی تیکت به یوتیوب می‌آید، و راجر گودل، کمیسر NFL برای کمک به بازاریابان حضور داشت. بلیط رایگان یکشنبه برای شرکت کنندگان نیز نکته برجسته بود. اما NFL از قبل چقدر مهم است؟
[Marketers] مطمئناً آن را دوست داشتم به نظر من این لحظه عالی برای بازار و همچنین برای YouTube بود. NFL برای ما مهم است زیرا نشان می دهد که ما تمام محتوای مورد نظر مردم را داریم. ما محتوای سازنده اصلی را داریم. ورزش داریم. ما در ورزش رتبه اول هستیم و فقط داشتن NFL در آنجا نشان می‌دهد که اینجا جایی است که همه برای تماشای آن می‌روند. این یک مشارکت عالی برای ما است. بلیط یکشنبه موجود است. ما محتوای اصلی بسیار خوبی داریم که قرار است پیرامون آن ایجاد شود. و همه خریداران ما مشتاق هستند که با NFL درگیر شوند و تجربه کاملی داشته باشند—از تماشای بازی‌ها تا رونق اقتصاد سازندگان.

ما آنجا خواهیم بود. این جایی است که یوتیوب به آن تعلق دارد.

– شان داونی، رئیس بخش فروش گوگل و یوتیوب، در یوتیوب به هفته اول بازگشت.

Brandcast یک تاریخ جدید و یک مکان جدید در سال جاری در مرکز لینکلن داشت. آن جابجایی ها چگونه بود و آیا فکر می کنید در آینده به آن نقطه ادامه دهید؟
ما آن را دوست داشتیم. واقعاً جای خوبی برای پیشروی ما بود. از منظر تجربی برای ما مهم بود که فضایی را پیدا کنیم که تئاتری عالی داشته باشد، زیرا محتوای بسیار خوبی را روی آن قرار می‌دهیم. نوازندگانی مانند جیکوب کولیر و دوجا گربه را می بینید. و پس از آن، بسیاری از سازندگان ما فقط مهارت های خود را به نمایش می گذارند. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که می‌توانیم چنین میزبانی را در یک تئاتر قوی داشته باشیم. و مکانی عالی برای میزبانی و ارتباط با مشتریان قبل و بعد از نمایش بود. و ما آن را دوست داشتیم. فکر می‌کنم ما آنجا می‌مانیم و مطمئن می‌شویم که در سال آینده نیز یک تجربه تولید عالی داشته باشیم.