شان داونی از YouTube در بلیط یکشنبه NFL و گفتگوهای اولیه

چت های پس از مرگ هفته اول Adweek همچنان ادامه دارد. تا کنون، با مارک مارشال از NBCUniversal، ماریان گامبلی از فاکس، دونا اسپیال از TelevisaUnivision، ریتا فرو از دیزنی و جان استاینلاف از برادران وارنر دیسکاوری صحبت کرده‌ایم. اکنون شان داونی، رئیس بخش فروش گوگل و یوتیوب، نظر خود را نشان می دهد.

رویداد Brandcast YouTube در عصر چهارشنبه گذشته یکی از ارائه‌های نادری بود که تحت تأثیر انجمن نویسندگان آمریکا Strike قرار نگرفت، که رویدادهای بسیاری بدون استعداد برگزار می‌کرد. با اتکای پلتفرم به محتوای تولید شده توسط کاربر، این شرکت – رویداد خود را برای اولین بار در مرکز لینکلن برگزار کرد – سازندگان خود را به نمایش گذاشت، در مورد قرارداد جدید NFL خود برای YouTube TV صحبت کرد و همه چیز را با اجرای Doja Cat پایان داد.

داونی درباره پیشنهادات جدید YouTube (از جمله NFL Sunday Ticket، که در فصل آینده پخش خواهد شد)، تغییر امسال از سه‌شنبه به چهارشنبه عصر و چرایی پلتفرم – که از NewFronts در سال 2022 از NewFronts به هفته اولیه تغییر کرد – صحبت کرد. مجریان دیگر هفته

این مصاحبه برای طولانی بودن و وضوح ویرایش شده است.

Adweek: به شما تبریک می گویم که هفته قبل را پشت سر گذاشتید. همانطور که از همه رهبران فروش تبلیغات ارائه دهنده می‌پرسیم، از نگاه کردن به این رویداد به چه چیزی افتخار می‌کنید؟
داونی: ما هیجان‌زده‌ایم که چنین رویداد بزرگ و شب عالی را با همه مشتریان، آژانس‌ها و سازندگان خود در این صنعت داشتیم. ما واقعاً مفتخریم که یک نمایش عالی را به تعویق انداختیم و همه متوجه شدند که YouTube چقدر عالی است. آن شب همه با ما تجربه خوبی داشتند. و ما قصد داریم داستانی را در مورد YouTube و نحوه کمک آن به برندها بیان کنیم، و فکر کردیم که این یک راه عالی برای محدود کردن هفته اولیه برای ما است.

با شروع ارائه، اولویت های شما چه بود؟
ما می‌خواستیم مطمئن شویم که مردم می‌دانند چه چیزی در YouTube ارائه می‌دهیم و چگونه می‌تواند به آنها در ایجاد کسب‌وکار و رشد برندشان کمک کند. فقط مطمئن شوید که پیشنهاد را به روش درست ارائه کرده ایم. ما چند چیز داشتیم که می‌خواستیم مطمئن شویم که به بازار رسیده‌ایم. یکی این که یوتیوب جایی است که مردم با سازندگان و محتوایی که دوست دارند عمیق می شوند. ما همیشه آن را می بینیم. یوتیوب همه چیزهایی را که مردم دوست دارند در یک مکان دارد. از محتوای مبتنی بر سازندگان گرفته تا ساعات پربیننده، همیشه بهترین محتوا و محتوا در YouTube است. این جایی است که جهان برای تماشای آن می آید. و وقتی افرادی مانند Doja Cat یا برخی از سازندگانمان را داریم باید این را نشان دهیم. ما واقعاً باید نمای کامل یوتیوب را به آنها نشان دهیم.