سیلندر ماشین چیست؟

این نوع پیستون رینگ آببندی بسیار خوبی را تامین می کند. وظیفه ایجاد این هماهنگی بر عهده تسمه تایم خودرو می باشد. وظیفه اصلی تسمه تایم ایجاد هماهنگی بین میل لنگ ،میل سوپاپ و سوپاپ ها می باشد. نیروی تولید شده در موتور توسط احتراق داخلی از پیستون به شاتون و سپس به میل لنگ منتقل می شود.این نیرو توسط دیسک و صفحه به گیر بکس و توسط تسمه تایم به میل سوپاپ و در نهایت به سوپاپ ها منتقل می شود.البته تسمه تایم وظیفه چرخاندن واتر پمپ را هم دارد.سر میل لنگ و میل سوپاپ و واتر پمپ هم سه عدد دنده قرار گرفته اند که تسمه تایم روی آنها قرار گرفته و می چرخد.وظیفه تسمه تایم تنظیم زمان دقیق باز و بسته شدن سوپاپ ها و انجام 4عمل اصلی مکش ، تراکم ،انفجار و تخلیه می باشد و این زمان باید خیلی دقیق باشد.اگر کوچکترین بهم ریختگی در این زمان اتفاق بیفتد ،موتور خودرو بد کار میکند ،بد استارت میخورد و در نهایت موتور گاز میخورد ولی بد و کند حرکت میکند.در موتورهای احتراق داخلی به دلیل وابسته بودن اجزای داخلی موتور باهم عملکرد صحیح و هماهنگ این قطعات از اهمیت بالایی برخوردار است.

این پیچها دو سر رزوه میباشد و پس از قرار دادن سرسیلندر پیچها رو وارد سرسیلندر کرده و با آلن 5 سفت میکنید و سپس واشر و مهره را قرار و نیز سفت میکنیم و برای بهبود عملیات سفت کردن مهره ها بهتر است در چند مرحله به شکل حلزونی پیچها سفت شود و در مرحله آخر 100 نیوتون یا 10 کیلو سفت کنید. رینگ روغنی مسئول پاک کردن روغن های اضافی از روی جداره سیلندر را حین حرکت پیستون به عهده دارد. به همین دلیل در هنگام سفت کردن ، پیچها شاید 40 درجه کش میآید و رزوه به سختی می پیچد. 3. اما اگر خودرو از جای خود حرکت نکرد تایم شما سالم است و می توانید دنبال ایراد دیگری بگردید. گرمای بیشتری دفع می شود و پیستون خنک تر کار می کند.اما افزایش ضخامت کف پیستون سبب افزایش وزن آن می شود.همچنین اگر کف پیستون خیلی سرد کار کند،لایه های مخلوط هوا-سوخت مجاور آن نمی سوزد.مخلوط هوا-سوخت نسوخته از طریق اگزوز در محیط پخش می شود.در نتیجه بازده موتور کاهش و دود آن افزایش می یابد. سیستم خنک کننده خودرو های امروزی در دمای 90 درجه میباشد و اما در صورتی که کوچکترین نشتی در شیلنگی یا حتی درب رادیاتور ایجاد شود باعث سوختن واشر سرسیلندر میشود و هزینه و خسارت زیادی ایجاد میکند.

دقت داشته باشید که تسمه تایم قبل از پاره شدن، صدای به خصوصی در موتور ایجاد میکند که هنگام شتابگیری ماشین بیشتر مشهود میشود. 2. اگر خودرو در دنده حرکت کرد تسمه تایم پاره شده است و در این حالت نباید استارت بزنید، چون باعث کج شدن سوپاپ ها و شکستن پیستون ها می شود. اگر دور موتور شما هنگام شتابگیری به دو تا چهار هزار رسید، نشان دهنده این است که موتور خودرو به درستی تنظیم نیست. استقلال در حال حاضر از لحاظ دفاعی تیمی باشخصیت است اما فرآیند بخش هجومی این تیم نشانهای از تیم باشخصیت ندارد و به بیان دیگر خط حمله این تیم بیهویت است (بیهویت به این معنا که این تیم از ۳ کانال اصلی طولی زمین در هیچ کدام نمیتواند برتری و تسلط خود را از لحاظ هجومی نشان دهد). علاوه بر خودروهای دارای سیستم تایمینگ متغیر ، این شیارها باعث می شوند هنگامی که تسمه تایم پاره شود ( درباره تسمه تایم نیز در بخش سیستم تایمینگ نگارش شده ) و زمان بندی سوپاپ به هم بخورد ، از برخورد سوپاپ به پیستون جلوگیری شده و از ایجاد خسارات شدید جلوگیری کند. شرکت پیستون ایران در زمان واگذاری به بخش خصوصی، تنها 5 نوع محصول تولید می کرد برای دو نوع خودروی دیزلی و سه نوع خودروی بنزینی پیستون 206 تولید می کرد.

⭐ محصول دوم ما که فیکسچر مقاومتی سیلندر و بوشها میباشد از قسمت بیرون به دیوارهای سیلندر تکیه کرده و از داخل دور تا دور بوش سیلندرها را مهار میکند و بوشها را به طور قائمه بدون حرکت در جای خود نگه میدارد. ⭐ محصول اول ما پیچهای جدید سرسیلندر پژو هستند که با کمترین اصطکاک بیشترین نیرو و فشار رو بر روی سرسیلندر و واشر سرسیلندر وارد میکند و از سوختن واشر سرسیلندر جلوگیری میکنند. کارگاه مکانیکی اهورا با استفاده از دانش و تجربه خود و همچنین نسبت به نیاز مردن قطعاتی ساخته است برای حل مشکل واشر زدن پژو 405 ، پرشیا و سمند که در ادامه با آن آشنا میشوید. قابل نصب بر روی خودروهای سواری پژو پارس سمند و405 هستند. پیچهای ارتقاء یافته سرسیلندر با کمترین اصطکاک بیشترین فشار را بر روی سرسیلندر واشر سرسیلندر و سیلندر وارد piston 50 top perf am6 میکند. این پیچها به رزوهای سیلندر آسیب نمیزند چون گشتاور بر روی مهره ها piston 3d print وارد میشود. در این مدل ماشین ها پارگی تسمه تایم هیچ خسارتی به موتور خودرو وارد نمی کند و تنها خسارت هزینه خرید و تعویض تسمه تایم است. سامانه ضمانت برگشت پول ایسام، این امکان را برای شما فراهم میکند تا خرید خود را با اطمینان بیشتری انجام دهید و سفارش خود را در کوتاهترین زمان ممکن، درب منزل تحویل بگیرید.