ستاره های WNBA نیازی به جستجوی سبک در کمپین جدید گوگل ندارند

کیت “WNBA فرصتی را برای گوگل فراهم کرد تا تاثیر واقعی داشته باشد، و ما به همکاری خود با لیگ و ESPN برای پخش تلویزیونی بازی های بیشتر و نشان دادن نور بر روی ورزشکاران شگفت انگیزی که همیشه آنطور که باید توجه می کنند، افتخار می کنیم.” جانسون، مدیر بازاریابی جهانی ورزش، رسانه و سرگرمی گوگل، به Adweek گفت. «فرهنگ غنی لیگ، بازیکنان و ابعاد متعدد هواداری به ما این امکان را می‌دهد که نقش معنادار جستجوی Google را در کمک به طرفداران و بازیکنان به طور یکسان نشان دهیم تا در تمام جنبه‌های بازی مورد علاقه خود فرو روند.

کمپین جدید گوگل آخرین نمونه از افزایش تعهدات خود به WNBA توسط Changemaker است. این شرکت فناوری قبلاً با ESPN همکاری کرده بود تا بازی‌های بیشتری را به تلویزیون ملی بیاورد و امسال لیگ 205 پخش زنده و پخش زنده در طول فصل عادی خواهد داشت.

علاوه بر این، Deloitte با لیگ متحد شد تا اپلیکیشن و وب‌سایت خود را به‌طور کامل در اختیار بگیرد، و اوایل این هفته، CarMax به عنوان ششمین تغییردهنده WNBA به آن پیوست.