ستاره های WNBA نیازی به جستجوی سبک در کمپین جدید گوگل ندارند

ستارگان بسکتبال و مد دست به دست هم می دهند، و قبل از اطلاعیه امشب فصل WNBA، گوگل کمپین جدیدی را ارائه کرد که راه های جدیدی را برای جستجو به نمایش می گذارد، زیرا بازیکنان “تناسب تونل” خود را نشان می دهند.

یک نقطه 30 ثانیه ای با حضور ستارگانی مانند کلسی پلام، دی دی ریچاردز، دایموند دشیلدز، آریک اوگونبووال، کاله کپر و غیره امشب در شبکه ESPN در جریان مسابقه فینیکس مرکوری و LA Sparks پخش خواهد شد.

در سال 2022، جستجوهای گوگل برای “مد WNBA” بیش از دو برابر شد و این شرکت با محبوبیت فزاینده لیگ، فرصتی را دید، به خصوص پس از اینکه WNBA پربیننده ترین فصل خود در 14 سال اخیر را پشت سر گذاشت.

“WNBA Game Day Fits” که به صورت داخلی توسط تیم آزمایشگاه خلاق Google انجام شد، بخشی از کمپین آینده “روش های جدید برای جستجو” است که ویژگی های جدید را در برنامه جستجوی Google برجسته می کند. این نقطه ستاره‌های مد روز را نشان می‌دهد که در روز بازی وارد می‌شوند و نشان می‌دهد که چگونه طرفداران تماشاگر می‌توانند به راحتی لباس‌هایی را که بازیکنان پوشیده‌اند جستجو کنند.

ماروین: «وقتی نوبت به آوردن این به WNBA رسید، لباس‌های استادانه ورزشکاران در روز بازی کاملاً مطابقت داشت – این موضوع با علاقه جستجو تأیید شد، که نشان داد جستجوها برای «مد WNBA» در فصل گذشته در مقایسه با فصل قبل دو برابر شده است. چاو، معاون بازاریابی جهانی در گوگل، به Adweek گفت.

فرصت هایی برای برندها

گوگل در سومین سال فعالیت خود به عنوان تغییردهنده WNBA است – یک برنامه حمایت مالی که برای کمک به لیگ طراحی شده است تا تجارت خود را بازسازی کند – و چاو گفت که در این فصل، این شرکت می خواهد تمرکز بیشتری را روی خود بازیکنان بگذارد.

چاو گفت: “کار کردن با بازیکنانی که در خط مقدم دفاع از برابری در ورزش زنان و افزایش دسترسی به بسکتبال زنان بوده اند، هیجان انگیز بود.”

این نقطه بخشی از یک کمپین بزرگتر است که در هفته های آینده راه اندازی خواهد شد. Google و Plum قبلاً یک رابطه موجود داشتند و این شرکت محتوای بیشتری را با ستاره Aces ایجاد خواهد کرد. گوگل همچنین در طول فصل با ESPN همکاری خواهد کرد و شمارش معکوس ESPN WNBA را برای فصل عادی امسال گسترش خواهد داد.