او افزود: در نهایت، در عصری که کوکیها از بین رفتهاند، برندهای باهوش باید روی ایجاد فروشگاههای دادهها و پارادایمهای تحلیلی خود کار کنند و کمتر به میانبرهایی مانند Google Analytics تکیه کنند.
لیپکانو گفت: “یک راه پیش فرض برای انجام بازاریابی وجود دارد.” «یک کمپین در فیس بوک راه اندازی کنید… [or ] تبلیغات گوگل و اندازه گیری آن در گوگل آنالیتیکس… برای برندهایی که این کار را انجام می دهند، هیچ چیز واقعاً تغییر نمی کند.
او افزود: “مارک هایی که کمی باهوش تر هستند … گوگل آنالیتیکس یا Adobe Analytics به هر حال برای آنها کافی نبود.”