رقابت 35 مبتکر زیر 35 سال برای سال 2022 اکنون برای نامزدی باز است

رقابت 35 مبتکر زیر 35 سال ما برای سال 2022 اکنون برای نامزدی باز است. می‌توانید از هم‌اکنون تا ساعت 10 شب به وقت شرقی در 24 ژانویه 2022 نامزدهای عالی را معرفی کنید.

اکنون بیش از دو دهه است که فهرستی از نوآوران جوان را منتشر می کنیم. این فهرست همیشه شامل داستان‌های جذابی از جوانانی است که برای به‌کارگیری فناوری تلاش می‌کنند تا جهان را به مکانی بهتر تبدیل کنند، اما فراتر از آن، راهی برای ما برای نمایش فناوری‌هایی است که احتمالاً در سال‌های آینده نقش مهمی در زندگی ما خواهند داشت.

احتمالاً در مورد بسیاری از افرادی که در طول سال‌ها انتخاب کرده‌ایم شنیده‌اید – اندرو نگ، هلن گرینر، فنگ ژانگ، نها نارخده، ایان گودفلو، استفانی لمپکین، جولی شاه، جوی بولاموینی. بسیاری از این دانشمندان برجسته، کارآفرینان، انسان‌دوستان و تاجران افتخار انتخاب برجسته را در بیوگرافی خود فهرست می‌کنند.

اکنون می توانید با نامزد کردن یک نفر (یا حتی خودتان) در اینجا بخشی از لیست 2022 ما باشید. و برای تمام جزئیات و الزامات لطفا از صفحه سوالات متداول ما دیدن کنید.

چه چیزی یک نامزد عالی برای لیست 35 مبتکر ما می سازد؟ ما به دنبال افرادی هستیم که کارهای جالبی را در همه زمینه‌های فناوری انجام دهند – بیوتکنولوژی، هوش مصنوعی، روباتیک، محاسبات، انرژی، الکترونیک، نرم‌افزار، نانومواد و اینترنت. گاهی اوقات برندگان ما مخترعین هستند. برندگان دیگر، کارآفرینانی هستند که از فناوری به شیوه‌ای جدید یا جالب استفاده می‌کنند، و دیگران در تلاش هستند تا از فناوری برای رفع بی‌عدالتی اجتماعی استفاده کنند یا زندگی را برای مردم در شرایط دشوار آسان‌تر کنند.

ما دوست داریم یک دستاورد خاص را ببینیم. ما دوست داریم بتوانیم به سوالاتی مانند این که: نوآوری در اینجا چیست؟ این شخص چه چیزی به دست آورد که قبلاً به این شکل انجام نشده است؟ این شخص چگونه برای حل یک مشکل عمده فناوری که می تواند تفاوت بزرگی در زندگی مردم ایجاد کند کار می کند؟

بله، بسیاری از نامزدهای ما از دانشگاه های تحقیقاتی نخبه یا شرکت های بزرگ می آیند، اما این یک الزام نیست. ما همچنین دوست داریم مخترعان، بنیان‌گذاران استارت‌آپ و فعالان اجتماعی را معرفی کنیم که از فناوری به روش‌های خلاقانه برای ایجاد تفاوت در جوامع خود استفاده می‌کنند.

آیا این توصیف شبیه کسی است که می شناسید؟ اگر چنین است، نامزد کردن یک نفر آسان است، و شما می توانید این کار را از اینجا انجام دهید.