دیگو اسکاتی، مدیر ارشد بازاریابی Verizon در حال ترک است

دیگو اسکاتی به مدت هشت سال مدیر بازاریابی Verizon بوده است که منجر به چندین برنده شدن شیرهای کن و کمپین های Super Bowl شده است. اکنون، اسکاتی اعلام کرده است که ورایزون را ترک خواهد کرد تا بر روی سرمایه گذاری دیگری که هنوز نامش مشخص نیست تمرکز کند.

در یک یادداشت داخلی که توسط Adweek به دست آمده است، اسکاتی گفت که در حال ساخت فصل جدیدی در حرفه خود است و به دنبال کشف چالش های جدید است و این شرکت برای او بهترین ها را در آینده آرزو می کند.

ما از داشتن Diego به عنوان مدیر ارشد مالی خود در دورانی که برای شرکت ما اهمیت داشت، سود برده ایم. تاثیر او بر برند و تجارت ما بسیار زیاد بوده است. در این یادداشت که به هانس وستبرگ، مدیرعامل ورایزون نسبت داده شده است، آمده است: من به عنوان یکی از انرژی، مشارکت و رهبری او سپاسگزارم.

اسکاتی به انتقال تیمش برای اطمینان از یک سه ماهه دوم قوی کمک خواهد کرد و تا پایان سال جاری به وستبرگ گزارش می دهد.

تغییرات اخیر در Verizon

Verizon در تیم های بازاریابی و خلاق خود دستخوش تغییرات زیادی شده است. در ماه اکتبر، اندرو مک‌کچینی، مدیر خلاقیت، شرکت را ترک کرد و گروه بازاریابی خلاق و تیم فعال‌سازی بازاریابی آن را تحت رهبری کریستین مک هیو تجمیع کرد. تونی ولز در اوایل سال جاری نیز نقش خود را به عنوان مدیر رسانه ای این برند ترک کرد.

این برند همچنین برخی از شرکای آژانس خود را تغییر داده است، و حساب تجاری Verizon Business خود را از McCann به Ogilvy تحویل داده است و برخی از وظایف آژانس را در IPG تغییر داده است. ورایزون همچنین پس از خرید Tracfone، تمام رسانه های خود را با Publicis ادغام کرد.

خروج اسکاتی به تغییرات سازمانی جدید منجر خواهد شد. جیم گرایس، افسر ارشد ارتباطات، مستقیماً به وستبرگ گزارش خواهد داد. رز کرک، مدیر ارشد مسئولیت اجتماعی شرکتی، به سمت منابع انسانی حرکت خواهد کرد، در حالی که ریما قریشی، مدیر ارشد استراتژی، رهبری موقت سازمان CMO باقی مانده را برای ارائه پوشش و پشتیبانی روزانه به عهده خواهد گرفت.