دیزنی شرکای محتوای مارکدار DEI-Centric را برای Upfront تنظیم می کند

ساکون گفت: «اگر روی ما سرمایه گذاری نکنید، زیرمجموعه چندفرهنگی، اگر بخواهید، اساساً رشد دو رقمی کسب و کار خود را فراموش می کند. “در پایان روز، این نیز عامل مهمی است.”

در همین حال، کلی به گزارش جدیدی از CDC اشاره کرد که بیان می‌کند از هر چهار دانش‌آموز دبیرستانی یک نفر به عنوان LGBTQ شناخته می‌شود و افزود که رشد مخاطبان یک فرصت بزرگ برای برندها است.

«تحقیق کیفی ما نشان داد که جامعه دگرباش می‌تواند برندهایی را که ما را دوست ندارند به صورت هماهنگ شناسایی کند، اما آنها نمی‌توانند برندهایی را که از ما حمایت می‌کنند نام ببرند. کلی گفت: اگر من مدیر ارشد مدیریت شرکت باشم، اگر مدیر برند باشم، قطعاً با یک کامیون از این فرصت استفاده خواهم کرد. “در حال حاضر، احتمالاً از طرف همه ما فکر می کنم، هیچ دسته بندی برندی وجود ندارد که آن را روشن کند، 365، در تمام طول سال.”

وقتی صحبت از شرایط کلان اقتصادی می شود، بارنز آن را به سادگی بیان می کند.

بارنز می‌گوید: «همه این هویت‌هایی که به سرعت در حال رشد هستند، اگر مورد توجه قرار نگیرند، به سادگی قابل انتخاب هستند. بنابراین، هر اضطراری که مردم برای افزایش هزینه احساس می‌کنند… باید احساس یکسانی یا فوریت بیشتری برای سرازیر شدن در این جوامع و این هویت‌ها داشته باشند – و من می‌خواهم این را در مورد دیزنی روشن کنم – که احساس نمی‌شود در حال زمزمه شیرین هستند. اینجا هیچ چیز در جوامع وجود ندارد، بلکه فریاد می زنند تا به آسمان در مورد آغوش آنها از آن جامعه است.»