دیزنی شرکای محتوای مارکدار DEI-Centric را برای Upfront تنظیم می کند

«به طور فزاینده‌ای آنچه از نظر محتوا بیشترین تأثیر را دارد، محتوایی است که همه جنبه‌های جامعه ما را منعکس می‌کند. به نظر من صداقت حاکم است، و بنابراین معتقدم که برندها به طور فزاینده ای از آن قدردانی می کنند. بنابراین برای محتوایی که با دیزنی تولید خواهیم کرد، فکر می‌کنم موضوع اصلی برای من در ذهن من به هدف مربوط می‌شود. نه فقط واقعی بودن، بلکه اساساً یک هدف مشترک عمدی با هم داریم.»

موضوع هدف جنبه مهمی از مشارکت برای کرل کوپر، رئیس تبلیغات گروه بلک بود.

ما می‌دانیم که تولیدکنندگان سیاه‌پوست محتوا تأثیر زیادی دارند، اما همچنین می‌دانیم که اغلب آنها نادیده گرفته می‌شوند و لزوماً بودجه پروژه‌های خاصی را دریافت نمی‌کنند. و بنابراین برای ما، مشارکت با دیزنی واقعاً این مشکل را حل می کند زیرا ما مطمئناً در یک مأموریت و چشم انداز همسو هستیم. اما هدف از رشد اکوسیستم رسانه سیاه‌پوست، هدف ایجاد مکانی برای تولیدکنندگان سیاه‌پوست تا محتوای خود را تقویت کنند، در قلب این مشارکت قرار دارد.

علاوه بر اهمیت اصالت، کلی خاطرنشان کرد که مشارکت ها فراتر از تعامل فقط با دیزنی است.

«ما یکپارچه نیستیم. کلی گفت: ما متقاطع هستیم. من تقریباً بیشتر از کار کردن با افرادی که در این تماس هستند هیجان زده هستم تا با دیزنی، شاید به همان اندازه، زیرا ما با هم بسیار قوی تر خواهیم بود.

“نه فقط تمرین خوب”

این اعلامیه در زمان مهمی در صنعت تبلیغات منتشر می‌شود، با ارائه‌های هفته اول از ۱۵ می.

دیزنی از سال 2021 به عنوان بخشی از مذاکرات اولیه خود به خرید تبلیغات چندفرهنگی نیاز داشته است و ریتا فرو، مدیر فروش تبلیغات این شرکت، قبلاً به Adweek گفته بود که پس از اینکه مشتریان درخواست DEI اولیه دیزنی را در سال 2022 سه برابر کردند، این شرکت آنها را به چالش می کشد تا درخواست اصلی خود را سه برابر کنند. دوباره امسال

این معاملات «فقط تمرین خوب نیستند. به گفته کمبل، این تجارت خوبی است.

کمپبل گفت: «همه ما در کسب و کار دستیابی به مخاطبان هستیم، و اگر شما به همه مخاطبان دسترسی نداشته باشید، کسب و کارتان را به طور مؤثر اداره کنید و هر محصولی را که می خواهید بفروشید، بفروشید. ما 100 سال است که در دیزنی در تجارت نامزدی بوده ایم. و ما فقط می خواهیم مطمئن شویم که با همه به طور واقعی در ارتباط هستیم. و واقعاً اینجاست که این مشارکت‌ها جان می‌گیرند.»

با تکیه بر آن نقطه، در مواجهه با یک اقتصاد نامطمئن، شرکت‌کنندگان میزگرد خاطرنشان کردند که تعهد به DEI همچنین می‌تواند جریان‌های درآمد بیشتری را فراهم کند.

کوپر گفت: «وقتی در مورد بازار تبلیغات نرم صحبت می‌کنید، فکر می‌کنم این موضوع واقعاً بر نیاز به تنوع درآمد و تنوع در مجموعه محصولات شما تأکید می‌کند. در گروه بلک، ما یک پیشنهاد رسانه ای داریم. ما توزیع محتوا داریم. رویدادهایی هم داریم. بنابراین فکر می‌کنم، برای ناشران و شرکت‌های رسانه‌ای، این درسی است در تنوع بخشیدن به ترکیب محصول و درآمد شما نیز.»

و با توجه به تغییر سریع جمعیت شناسی ایالات متحده، اظهار نظر کمپبل در مورد عملکرد “کسب و کار خوب” درست است. به هر حال، طبق آخرین پیش‌بینی‌های سرشماری، اکثریت جمعیت تا سال 2045 به گروه‌های اقلیت فعلی تعلق خواهند داشت که حدود 25 درصد آن را اسپانیایی‌های غیرسفیدپوست تشکیل می‌دهند.