دیزنی جادوی AR را به نمایشگاه Wonder of Friendship اضافه می کند

دیزنی به عنوان بخشی از جشن Disney100 خود، Wonder of Friendship: The Experience را راه‌اندازی کرد، یک نمایشگاه پاپ‌آپ با حوزه‌های تعاملی که مضمون فیلم‌های کلاسیک دیزنی و دوستی شخصیت‌ها است.

تجربه Wonder of Friendship که در حال حاضر در لندن افتتاح می‌شود، دارای چهار حوزه با مضمون فیلم‌ها از جمله Alice in Wonderland و Lilo & Stitch است. در حالی که این تجربه دارای عناصر ملموسی برای تعامل بازدیدکنندگان است، دیزنی همچنین با استودیوی خلاق اسنپ چت Arcadia همکاری کرد تا تجربه را با ویژگی های واقعیت افزوده افزایش دهد.

مهمانان می‌توانند کدهای QR را در هر اتاق اسکن کنند تا تجربه‌های واقعیت افزوده مضمون را در تلفن‌های هوشمند خود باز کنند.

به عنوان مثال، در منطقه ارکسترال واحه، که از شیر شاه الهام گرفته شده است، ماسک شیر شاه و رنگ صورت از طریق واقعیت افزوده بر روی صفحه نمایش بازدیدکننده اعمال می شود. یکی دیگر از ویژگی های AR به Stitch اجازه می دهد تا در کنار کاربر روی صفحه نمایش او ظاهر شود.

تصویر
بسته به اینکه مهمانان نمایشگاه در کدام اتاق هستند، ویژگی های AR تغییر می کند.دیزنی

نایجل کوک، معاون تجاری سازی و تجاری سازی برند، گفت: «در دیزنی، ما همیشه به مخاطبان خود گوش می دهیم، و تحقیقات و بینش ها نشان داد که بزرگسالان جوان می خواهند تجربیات همهجانبه ای در زندگی واقعی داشته باشند که بتوانند با دوستانشان به اشتراک بگذارند تا خاطراتی جادویی و ماندگار خلق کنند. خرده فروشی در Disney Consumer Products, Games and Publishing EMEA.

«برای شگفتی دوستی: تجربه، ما می‌خواستیم داستان‌هایی را انتخاب کنیم که واقعاً دوستی را تجسم می‌دهند. با نگاهی به کتابخانه شخصیت‌هایمان، ما به سمت آن دو کمدی مانند لیلو و استیچ، تیمون و پومبا و همچنین شخصیت‌های کلاسیک میکی و مینی جذب شدیم.

شرکای دیگری که در جشن صدمین سالگرد دیزنی فعال می شوند عبارتند از Givenchy، Pandora و خرده فروشی بریتانیایی Primark.

Wonder of Friendship: The Experience تا 21 مه در لندن به نمایش گذاشته خواهد شد. از 9 تا 18 ژوئن در برلین و 30 ژوئن تا 9 ژوئیه در پاریس خواهد بود.

رش سیدهو، مدیر جهانی آرکادیا در اسنپ، گفت: «ما از شراکت با دیزنی برای ایجاد یک تجربه واقعیت افزوده جادویی که داستان‌های دوستی نمادین دیزنی را جشن می‌گیرد، هیجان‌زده هستیم. ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا مهمانان قدرت دگرگون‌کننده Snap AR را ببینند، زیرا شخصیت‌ها و داستان‌های دیزنی را با دوستان و خانواده خود زنده می‌کنند.»