دیزنی اسد ایاز را به عنوان اولین مدیر ارشد برند تپ می کند

باب ایگر، مدیرعامل دیزنی امروز اعلام کرد، اسد ایاز، کهنه کار قدیمی دیزنی، اولین مدیر ارشد برند این شرکت خواهد شد.

خط بالایی

به گفته این شرکت، از آنجایی که ایگر به ایجاد تغییرات در خانه موش ادامه می دهد، آیااز اکنون مسئول “مدیریت و ارتقای” برند دیزنی در سطح جهانی خواهد بود. او همچنین در نقش خود به عنوان رئیس بازاریابی برای استودیوی والت دیزنی، نظارت بر بازاریابی و تبلیغات فیلم‌ها و سریال‌های آن، و همچنین دیزنی پلاس، باقی خواهد ماند.

بین خطوط

آیااز، کهنه کار 18 ساله دیزنی، اکنون بر کمپین Disney100 که در صدمین سال تاسیس این شرکت می آید نظارت خواهد کرد و کمپین های بازاریابی برند را برای کل مجموعه محتوا و تجربیات مصرف کننده دیزنی توسعه و اجرا خواهد کرد.

ایگر در بیانیه ای گفت: «اسد یک رهبر خلاق استثنایی است که درک عمیقی از معنای دیزنی برای میلیون ها نفر در سراسر جهان دارد. او گفت: «در حالی که ما صدمین سالگرد تاریخی خود را گرامی می‌داریم، ایفای این نقش به‌ویژه قابل توجه و پیامد است، و من مطمئن هستم که توانایی استراتژیک، عملیاتی و خلاقانه‌اش، همراه با اشتیاق عمیقش به دیزنی، او را به مباشری برجسته داستان‌های ما تبدیل خواهد کرد. شخصیت‌ها، برندها و فرنچایزها.»

این بازاریاب بر کمپین های موفق دیزنی مانند جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد، پلنگ سیاه و آواتار: راه آب و بسیاری دیگر نظارت داشته است.

ایاز در بیانیه ای گفت: «در طول زندگی اولیه و زمانی که در شرکت بودم، از قدرت داستان سرایی، تجربیات و به سادگی خود نام دیزنی برای الهام بخشیدن به مردم و طنین انداز شدن در طول نسل ها شگفت زده شده ام. من از باب بی نهایت سپاسگزارم که این فرصت را به من سپرد و خوشحالم که با تیم‌های شگفت‌انگیز اطراف شرکتمان کار می‌کنم تا همه چیزهایی را که دیزنی را استثنایی می‌کنند برجسته کنم و اطمینان حاصل کنیم که همچنان به ایجاد آن ارتباطات معنادار با مخاطبان ادامه می‌دهم. بسیاری از نسل های آینده.»

خط پایین

این خبر یک روز پس از آن منتشر شد که دیزنی جو ارلی را به عنوان رئیس جدید بخش مستقیم به مصرف کننده دیزنی اینترتینمنت به جای مایکل پاول معرفی کرد. دیزنی نیز در حال حاضر در حال انجام یک بازسازی اساسی است. در ماه فوریه، ایگر از کاهش 10 رقمی استریم و کاهش نیروی کار خبر داد که منجر به اخراج 7000 نفر خواهد شد.