دوچرخه ثابت : خرید دوچرخه ثابت با قیمت عالی – ارسال و نصب رایگان

از کجا بخرم : می توانید برای خرید دوچرخه ثابت و اطلاع از لیست قیمت دوچرخه ثابت به فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ رجوع کنید و یا با کارشناسان این فروشگاه از طریق راه های ارتباطی زیر تماس حاصل فرمایید. مرکز فروش دوچرخه ثابت در فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ ساخت کشور های، آلمان ، ایتالیا، هلند، تایوان و چین است. از مزایای دوچرخه ثابت میتوان به فرم دادن عضلات و ماهیچههای پا، چربی سوزی، بهبود سیستم عروقی و دستگاه تنفسی اشاره کرد. وقتی آرام تر پدال می زنید و فشار بیشتر است، عضلات شما در حال پرورش هستند. برای بدن فواید زیادی دارد که از جمله آن می توان به کاهش وزن و بهبود وضعیت قلبی عروقی در افراد اشاره کرد. دوچرخه های ثابت دوچرخه هایی هستند که بدن شما را به چالش میکشند. بدن هر شخصی متفاوت است ولی به طور میانگین به مقدار 400 تا 1200 کالری در روز سوزانده خواهد شد. سنسور ضربان قلب بر روی دسته این دوچرخه ثابت خانگی نصب شده است و تمامی اطلاعات مفید از قبیل زمان، مسافت، کالری و ضربان قلب بر روی نمایشگر LCD آن نمایش داده می شود. مانیتور دوچرخه ثابت پاندا B352 از انواع مانیتورهای ال سی دی بوده که مواردی همچون زمان، کالری، سرعت، مسافت و ضربان قلب را به نمایش می گذارد.

جنس بدنه دستگاه فلزی، فایبر گلاس و پلاستیکی می باشد. به این ترتیب افرادی که به دنبال کالری سوزی در کوتاهترین زمان ممکن می باشند، می توانند از این دستگاه استفاده کنند. اگر استئوآرتریت یا مشکل مفصل ران و زانو دارید یا به تازگی هر نوع آسیب دیدگی یا جراحی داشته اید، این دوچرخه ثابت می تواند انتخاب خوبی باشد. به عنوان یک خریدار باهوش سؤالی که برایتان پیش میآید این است که کدام یک از این ویژگیها ارزش هزینه کردن دارند. بیماران مبتلا به کمر درد بهتر است از این نوع از دوچرخه ثابت استفاده کنند. برای افرادی که مشکلات مرتبط با کمر دارند، استفاده از دوچرخه نشسته پیشنهاد میشود، چرا که در این مدل، فشار کمتری به کمر وارد میشود و فرد پس از استفاده از دوچرخه، احساس ناراحتی نخواهد کرد. این دوچرخه ها به گونه ای ساخته شده اند که با ریتم موسیقی هماهنگ میشوند و به فرد کمک میکنند بهتر ورزش کند. علاوه بر این موارد، با ادامه ورزش به همراه دوچرخه ثابت اسپینینگ بهبود زیادی در تراکم استخوانی ناحیه مچ پا، زانو و همچنین لگن مشاهده خواهید کرد. امکان نمایش ضربان قلب از طریق تماس دست در این دوچرخه ثابت ایستاده وجود دارد.

دوچرخه B660 دارای صفحه نمایشگر LCD است که قابلیت نمایش اطلاعاتی نظیر سرعت پدال زن , میزان کالری سوزانده شده , تعداد ضربان قلب , مدت زمان تمرین و مسافت طی شده داراست. صفحه نمایش : تمامی دوچرخه های ثابت دارای صفحه نمایش برای نمایش اطاعاتی نظیر سرعت، مسافت، قدرت، زمان و حتی نرخ ضربان قلب و کالری سوزی هستند. این فعالیت ورزشی کمک بسیاری به تناسب اندام و رهایی از چربی های اضافی می کند. این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا عضله سازی کنید. وزن و جا به جایی آن: همیشه یادتان باشد باید برای خرید یک دوچرخه ثابت و یا متحرک به وزن خودتان و یا آن شخصی که قصد استفاده از این وسیله تندرستی و سلامتی را دارد، توجه کنید و از میزان تحمل وزن محصول مورد نظرتان نیز اطلاع حاصل نمایید. تنظیمات صندلی، ارتفاع و فرمان : اگر قرار است افراد مختلفی از دوچرخه ثابت شما استفاده نمایند، بهتر است دوچرخه ای خریداری نمایید كه تنظیمات آن قابل تغییر باشد. صندلی : صندلی دوچرخه ثابت باید در هنگام نشستن به اندازه کافی راحت و قابل تنظیم در ارتفاع و عقب و جلو باشد. این دوچرخه ثابت چینی که تحت لیسانس تایوان است، دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد که در هنگام خرید دوچرخه ثابت عرضه می شود.مقاومت سرعت در این نمونه دوچرخه ثابت در 8 حالت مختلف سخت و آسان قابل تنظیم می باشد.

دوچرخه سواری با دوچرخه نشسته پشتی دار از کمر شما حمایت می کند و از زانو و مچ پا شما در اثر احتمال آسیب دیدگی محافظت می کند. توجه به این نکته اهمیت زیادی دارد چون احتمال بروز آسیب را چه برای افراد مبتدی و چه برای ورزشکاران حرفه ای افزایش می دهد. اولا باید از خودتان بپرسید آیا می خواهید یک دوچرخه ایستاده (همان دوچرخه سواری معمولی) داشته باشید یا نشسته پشتی دار (دارای پشتی برای تکیه دادن با برخورداری از تمین های با شدت کم). دوچرخه ثابت پاندا B541 از دیگر نمونه های دوچرخه ثابت است که توسط شرکت پاندا طراحی و تولید شده است. در بعضی از انواع دستگاه های دوچرخه ثابت در قسمت دسته فضایی طراحی شده است برای قراردادن بطریهای آب مان تا در حین ورزش در کنار ما باشد. 1-پدال ها زیر صندلی قرار دارند و به دلیل طراحی شبیه دوچرخه های معمولی میتوان به حالت های مختلف ایستاده , فروش دوچرخه ثابت غرب تهران نشسته و .. تمرین خود را انجام دهید و در نتیجه کالری سوزی بیشتری به همراه دارد. بر روی دسته های این دوچرخه ثابت سنسور ضربان قلب تعبیه شده است که کاربر در طول تمرین می تواند به راحتی و با قرار دادن دست ها بر روی آن میزان ضربان قلب را بسنجد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از فروش دوچرخه ثابت در همدان ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.