دعای مهره مار چیست ؟ چه کاربردی دارد ؟

فروشگاه مهره وان با فعالیت چندین ساله در زمینه تهیه و فروش مهره مار اصل (بصورت مستقیم از هند) و با توجه به رضایتمندی مشتریان خود توانسته اعتبار بالایی دراین زمینه برای خود کسب کند. سعی کنید از سایت های اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی فعال در زمینه فروش مهره مار که اعتبار خیلی بیشتر نسبت به کانال های تلگرامی و پیچ اینستاگرام دارند اقدام به خرید نمایید.

سایت دعاگو دعای مهره مار

مهره مار را از فروشنده معتبر و با تجربه تهیه نمایید و با توجه به سابق کاری فروشنده و نظرات مشتریان و با تماس مستقیم با خود فروشنده اقدام به خرید مهره مار مورد نظر نمایید. دعای دوم مربوط به نوع کاری است که می خواهید مهره مار برای شما انجام دهد مانند : بخت گشایی ، خوش شانسی ، رونق روزی و … که معمولا تمامی این موارد بر روی مهره ها خوانده می شود .

اما هیچ گاه چنین کاری نکنید، چون به غیر از بیماری های مختلفی که برایتان به وجود خواهد آورد، ضررهای فراوانی دارد که، ما به شما توصیه می کنیم، به هیچ عنوان به چنین حرفهای بی ارزشی، اهمیت ندهید. فواید دعای مهره مار به طور کل در بدن ما انسان ها هفت چاکرا شناخته شده است که نامهای آنها عبارتاند از چاکرا ریشه، چاکرا خارجی، چاکرا قلب، چاکرا خورشیدی، چاکرا گلو، چاکرا پیشانی، و چاکرای فرق سر می باشد.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته در این حوزه، مار ها حیواناتی هستند که دارای بار مغناطیسی بسیار زیادی هستند و البته جالب است بدانید که همه حیوانات بارهای مغناطیسی مثبت و منفی دارند اما این میزان بارها در مارها بسیار زیاد است و همین امر مار ها را از حیوانات دیگر جدا میسازد. در حالت کلی مهره مارهای هندی از اندازه بزرگتری نسبت به سایر گونه های دیگر برخوردار هستند که این امر باعث میشود انرژی بیشتری جذب کنند. و این حس کنجکاوی باعث می شود که کارایی و خواص مهره مار کاملا از بین برود.

طلسم مهره مار

تمامی مواردی که باعث فعال شدن خواص مهره مار می شود باید بصورت مجزا روی آنها اعمال شود تا مهره ها بتوانند برای شخص کارامد باشند. یعنی 0 تا 100 تمامی کارهایی که برای فعال کردن مهره مار نیاز است برایتان انجام دهد. بهترین نژادهای موجود در بازار 1- مهره مار هندی شاه کبری 2- مهره مار دابویا هندی می باشند.انتخاب نژاد خوب در عملکرد و کارایی مهره مار نقش بسزایی دارد. بعد از رسیدن مهره مار به دست مشتری تمامی مراحل استفاده و نگهداری مهره مار اعمال می شود.

متن دعای مهره مار

مار دابویا نیز یکی از نژادهای شناخته شده در جهان می باشد که زیستگاه اصلی این گونه از نژاد ما در منطقه جنوب سریلانکا و در مناطق جنگی هندوستان می باشد. با توجه به بررسی های انجام شده در مورد 2 نژاد شاه کبری و دابویا می توانیم نسبت به نیاز و خواسته های خود ، اقدام به تصمیم گیری و خرید مهره مار مورد نظر نماییم. و می توانید با خیال راحت و آسود اقدام به خرید نمایید.

دانلود متن دعای مهره مار

از فروشنده در مورد نحوه پرداخت سوال نمایید . باید تمام مدت در کنار شخص باشند و هیچ گاه از او جدا نشوند. نسبت به کارایی و خواصی که می خواهید مهره مار برای شما انجام دهد از شخص فروشنده سوال نمایید. سعی کنید بصورت تلفنی با خود فروشنده صحبت کنید تا بتوانید بصورت کامل به تمام سوالاتی که ذهنتان را در مورد مهره مار مشغول کرده جواب قابل قبول دریافت نمایید.

بعضی از افراد فکر می کنند که باید قسمتی از بدن را با تیغ سوراخ کنند، و مهره مار را در آن قسمت قرار دهند. در گذشته افراد زیادی بودند که با این کار مشکلات عفونی و بهداشتی زیادی انجام می دادند. اگر برای حالت کلی بخواهید از مهره مار استفاده کنید و از تمامی خواصی که در مورد مهره ها بیان شده است بهرمند شوید پیشنهاد می شود از مهره مار مامبای سیاه آفریقایی استفاده کنید.

دعای افسون مهره مار

قیمت مهره ی مار اصلی : ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان میباشد برای خرید با شماره ی روی عکس تماس حاصل فرمایید. ۴٫ قیمت مهره مار با توجه به ارزش بسیار بالای آن و کمیاب بودن هیچ معیار خاصی ندارد، ممکن است یک فالگیر مهره مار را (که احتمالا اصلی نیست) را تا چند صد هزار تومان بفروشد! ایجاد خوش شانسی و اقبال یکی دیگر از 20 خواص مهره مار اصل می باشد که با به همراه داشتن مهره مار هندی می توانید با بد شانس بدون خود پایان دهید.

دعای مهره مار چیست

خرید اینترنتی مهره مار نیز از جمله محصولاتی است که در بستراینترنت می توانیم نسبت به خرید آن اقدام نماییم. از فروشنده بخواهید که همراه مهره مار اصل نمونه ایرانی مهره مار که به اندازه یک عدس می باشد برایتان ارسال کند تا از نزدیک بتوانید فرق مهره مار اصل و تقلبی را باهم مقایسه کنید. به صورت عامیانه با انجام مرحله عقد ، مهره مار صاحب خود را شناسایی کرده و می تواند انرژی های مثبت را برای صاحب خود جذب کند. اگر مهره مار با ناموس کفتار باشد میتوان درکیف بازوبند به بازو گذاشت و یا در جیب راست همراه گذاشت و برای کسانیکه نمیتوانند مهره مار یا ناموس کفتار را همراه نگه دارند میتوانند در بالش یا همان متکایی که مختص خودشان هست در داخلش بگذارند و همان تاثیرات را دارد چون بنام فرد شده و هر کجا که باشد برایش کاربرد دارد.