درک ذهن | بررسی فناوری MIT

ناتان مک گی یک یا دو چیز را در مورد خم شدن ذهنش می داند. پس از ابتلا به PTSD از کودکی ، او در یک آزمایش بالینی در 40 سالگی ثبت نام کرد تا آزمایش کند که آیا داروی روانگردان MDMA می تواند به او کمک کند یا خیر. نتیجه چیزی جز دگرگونی نداشت. او در یک مصاحبه صمیمی در مورد تجربه خود به شارلوت جی گفت: “من زندگی را به عنوان چیزی که باید مورد بررسی و قدردانی قرار گیرد ، می بینم.

به طور مشابه ، برای کسانی از ما که خستگی همه گیر را تجربه می کنیم ، دانا اسمیت چند خبر خوب دارد: مغز ما قطعاً در فاصله اجتماعی ما ضربه خورده است و خود را به فراموشی بزرگ کرده ایم ، اما آنها واقعاً در بازگشت به عقب بسیار خوب هستند. مغز همه گیر شما بهبود می یابد ؛ فقط به آن زمان بدهید

همانطور که نیل پاتل به ما می گوید دست و پا زدن با سر ما نیز می تواند سرگرم کننده باشد. او در مورد استعدادی که در نوجوانی به وجود آورده می نویسد: رویاهای شفاف. علم پشت آن هنوز در دست بررسی است ، اما برای کمک به مردم در بازکردن خلاقیت و مقابله با ترس ها و خاطرات آسیب زا مفید است.

شاید در رویاها جایی باشد که قدرت ذهن ما برای تحت تأثیر قرار دادن آنچه ما “واقعی” می دانیم به وضوح نمایان می شود. متیو هاتسون ، نویسنده ، در مجموعه ای از سه کتاب جدید جذاب در مورد ادراک انسان ، از یکی از نویسندگان نقل قول می کند: “حتی می توانید بگویید که همه ما همیشه در توهم هستیم. فقط وقتی درباره توهمات خود توافق می کنیم ، این همان چیزی است که ما آن را واقعیت می نامیم. “

هنوز این س There’sال وجود دارد که هوشیاری به چه معناست. برای مدت طولانی ، ما انسان ها به این ایده چسبیده بودیم که ما تنها حیوانات هوشیار بودیم. این یکی از چندین سوء تفاهم در مورد مغز است که دیوید رابسون و دیوید بیسکوپ دروغ را در قالب کمیک استریپ مطرح کردند. نه تنها تعریف آگاهی دشوار است ، بلکه اندازه گیری آن نیز بسیار دشوار بوده است. با این حال ، همانطور که روس یوسکالیان متوجه می شود ، اکنون یک دستگاه اندازه گیری هوشیاری برای تشخیص آن در افراد وجود دارد.

این روزها هوشیاری به شکل سیلیکون روی مغز ویل داگلاس بهشت ​​است. او در این فکر می کند که اگر بتوانیم یک ماشین آگاه بسازیم آیا آن را می دانیم یا خیر. دان فالک از محققان می پرسد که آیا آنها فکر می کنند مغز در وهله اول یک کامپیوتر است؟ و امیلی مولین نگاهی به دو تلاش چند میلیارد دلاری برای مطالعه مغز انسان با جزئیات بی سابقه می اندازد-یکی از آنها شامل شبیه سازی یکی از ابتدا بود.

هیچ موضوعی در ذهن کامل نخواهد بود بدون این که بتوان به خود ماده خاکستری نگاه کرد و مغزهای زیادی در مقاله عکاسی ما وجود دارد که کتابخانه ای از نمونه های ناقص را مستند می کند. اگر این خیلی زیاد است ، روی اینفوگرافیک ما بزرگنمایی کنید که نشان می دهد هنگام مشاهده چهره دوست پسرش در مغز تیت رایان ماسلی چه اتفاقی می افتد. و سرانجام ، ما در واقع یک درمان نادر را شامل شده است: منتخبی از شعر که توسط ویرایشگر خبری ما ، نایل فرث ، سرپرستی شده است. این تضمین شده است که نورون های شما را به شیوه ای جدید برای مشاهده این چیزی که ما آن را “واقعیت” می نامیم ، متصل کند.