درمارولر برای درمان جای جوش و آکنه چه مزایا و معایبی دارد؟

اولین رول دستکاه روی پوست باید به صورت عمودی باشد که تقریبا 6 تا 8 بار انجام می گیرد و این کار را باید تا جایی انجام داد که کل پوست پوشش داده شود و زمانی که این کار به اتمام رسید، به نقطه شروع برمی گردیم و ابزار را روشن کرده و دوباره در جهت عمودی روی پوست می زنیم ، فقط حتما این دستگاه را روی تمام قسمت های پوست بکشید و بعد زمانی که کل صورت را پوشش دادید، می توانید با آب کل صورت را بشویید و البته آبی که پزشک به شما می گوید و حتما اطمینان حاصل کنید که درمارولر دوباره ضد عفونی و پاکسازی شده باشد.

در یکی دو سال اخیر استفاده از وسیلهای به نام درمارولر با تکنیک میکرونیدلینگ برای درمان چین و چروک، جای جوش، جای زخم، منافذ باز پوست و استرچ مارک یا همان خطهای سفید ناشی از چاق و لاغر شدنهای مداوم و بارداری است. کشیدگی پوست (چاقی و لاغری غیر طبیعی و شدید) تنها یکی از عوامل ایجاد ترک های پوستی است ولی عامل اصلی به شمار نمی آید. یعنی این ترکها هرگز خود به خود برطرف نمی شوند و تنها رنگ آنها به سمت سفید مرواریدی می رود ٬ ولی طول و پهنای انها تغییر نمی کند. در حالی که احتمال بروز این ترکها در بانوانی که اولین بارداری آنها پس از ۳۵ سالگی است بسیار کمتر است.

یعنی اگر به مرور زمان افزایش وزن پیدا کنید دیگر این ترکها ایجاد نمی شود. برای اولین بار است که روشی در دنیا امیدهایی را برای دائم ترکهای پوست ناشی از افزایش وزن و حجم شدید و یا بارداری ایجاد کرده است. چرب کردن پوست با روغنهای طبیعی در پیشگیری موثراست و نکته مهم این است که اگرترک های پوستی درمان نشوند ٬ امکان بهبود خود به خود آنها وجود ندارد. چگونه نتایج میکرونیدلینگ را به کمک توجه و مراقبت بهبود ببخشیم؟ برای محیط های حساس مانند چشم از غلطک 5/0 استفاده کنید و میزان فشار دستتان را با توجه به نیاز آن منطقه پزشکتان تنظیم می کند.

درمارولر در واقع یک غلطک است که روی سطح آن سوزن های بسیار ظریف قرار گرفته است و در جوانسازی و درمانهای زیبایی کاربرد و نتیجه خوبی دارد. سایان سنتر بزرگترین کمپانی فروش لوازم برقی مراقبت از زیبایی و محصولات مصرفی در غرب کشور، مفتخر است که بهترین، جدید ترین و کارآمد ترین محصولات روز دنیا را با نازل ترین قیمت نسبت به رقبا در سطح کشورعرضه و توزیع می کند. اساس کار این دستگاه به این ترتیب می باشد که توسط دستگاه سوراخ های ریزی در سطح پوست ایجاد می شود و سپس سوزن های خیلی ظریف این دستگاه به داخل لایه عمقی تر پوست ( درم ) نفوذ می کنند و این عمل به تحریک کلاژن سازی منجر می شود و نتایج اعجاب انگیز شفاف سازی و تجدید بافت ها ی پوست و ترمیم آنهارا سرعت می بخشد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمارولر و جای جوش لطفا از سایت ما دیدن کنید.