درخواست های بک به FOMO ژنرال Z با دم کردن آبجو برای سالمندان

رودریگو باربوسا، مدیر خلاق AKQA، گفت: «ما هنوز در حال پاسخگویی و ایجاد ویژگی‌های جدید هستیم، و حداقل برای یکی دو ماه آینده این کار را انجام می‌دهیم زیرا پاسخ‌های زیادی دریافت کرد. “ما به دنبال بزرگتر کردن کمپین هستیم.”

تحریک FOMO

Beck’s همچنین حمایت مالی موجود خود را از جشنواره Gop Tun ماه گذشته در سائوپائولو فعال کرد و یک منطقه VIP را راه اندازی کرد که فقط برای بیش از 70 نوشیدنی باز است.

ماچادو می‌گوید: «واقعاً دیدن خط ژنرال Z و سپس گفتن «نه، شما نمی‌توانید اینجا باشید» بسیار سرگرم‌کننده بود. ژنرال Z از FOMO رنج می برد زیرا این محصول جدید وجود دارد و واقعاً شیک است و آنها می خواهند بخشی از آن باشند.

بک از اینفلوئنسرهای معمول خود استفاده کرد و از آنها خواست که والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود را به این رویداد دعوت کنند. این کمپین دو روز قبل از جشنواره راه اندازی شد و سایر مصرف کنندگان از آنها پیروی کردند و در TikTok پست کردند که این اولین بار است که با خانواده خود در این رویداد شرکت می کنند.

آبجو 70+ در قوطی‌های خاکستری نقره‌ای به جای مشکی و سبز معمول برند فروخته می‌شود و پوسترهایی که محصول را در جشنواره تبلیغ می‌کردند از پیام “خاکستری با افتخار” استفاده می‌کردند. سطرهای دیگر عبارتند از: «پدربزرگ و مادربزرگت هرگز به تو احساس پیری ندادند»، نشان دادن گروهی از سالمندان در حال مهمانی، و «فقط برای کسانی که دهه‌ها جوان بوده‌اند»، که گروهی را در حال نوشیدن آبجو در همان فروشگاه رفاه از فیلم نشان می‌دهد.

این کمپین همچنین به منظور بهره برداری از لحظه رو به رشد طرفدار پیری است، که اذعان می کند که با افزایش امید به زندگی در جهان، سالمندان می خواهند فعال بمانند و کمتر بر جوانتر به نظر رسیدن تمرکز دارند تا بهترین زندگی خود را داشته باشند. این برند از افراد بیشتری در دهه 70 می خواهد که اینفلوئنسر شوند.