درخواست های بک به FOMO ژنرال Z با دم کردن آبجو برای سالمندان

Gen Z برای اکثر بازاریابان مورد توجه است، اما بک آخرین کمپین خود را با حذف آنها ساخته است. این برند آبجو با آژانس AKQA همکاری کرد تا Beck’s 70+ را منتشر کند، یک نوشیدنی با نسخه محدود که برای سالمندان طراحی شده است.

بک ادعا می کند که تلخ ترین آبجوی رایج در برزیل است، اما با بالا رفتن سن افراد حساسیت خود را نسبت به طعم تلخ از دست می دهند. برای جبران این، Beck’s 70+ سطح واحدهای بین المللی تلخی خود را افزایش می دهد، مقیاسی که تلخی آبجو را می سنجد. این دم‌نوش را فقط می‌توان به‌صورت آنلاین یا در فروشگاه‌ها توسط خریدارانی که شناسه نشان می‌دهند 70 سال یا بیشتر نشان می‌دهند، خریداری کرد.

دیگو ماچادو، مدیر ارشد خلاقیت جهانی AKQA، به Adweek گفت: «برای سالمندان، اساساً طعم اصلی Beck برای افراد جوان تر است. «آنچه می تواند به عنوان یک ضعف دیده شود، تبدیل به یک ابرقدرت می شود. در این سن، آنها می توانند تلخ تر باشند، اما ژنرال Z واقعاً نمی تواند با این موضوع کنار بیاید. خیلی زیاد است.»

یک ویدیوی دقیقه‌ای نحوه تغییر جوانه‌های چشایی با افزایش سن را توضیح می‌دهد و سپس به یک صحنه ریف در فیلم Superbad’s McLovin ID جعلی تبدیل می‌شود. این نشان می‌دهد که یک زن برای تأیید اینکه 70+ سال دارد، قبل از آوردن یک مورد آبجو برای دوستانش در خارج، شناسه داده شده است. این فیلم در کانال‌های دیجیتال و اجتماعی این برند به اشتراک گذاشته شد، اما در TikTok جایی که مصرف‌کنندگان جوان‌تر والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های خود را برچسب‌گذاری می‌کردند، پخش شد.

آنها از آنها می‌پرسیدند، آیا می‌توانید کسی را پیدا کنید که این آبجو را برای من بخرد؟ ماچادو گفت من می خواهم آن را امتحان کنم.

مردم شروع به درک این ویدیو کردند و پیشنهاد ساخت شناسه های جعلی را فقط برای کمک به دیگران برای امتحان آبجو 70+ کردند. این برند در حال راه‌اندازی سرویس «فروشندگان پدربزرگ» است که به کاربران جوان‌تر اجازه می‌دهد تا با افراد مسن ارتباط برقرار کنند و برای آنها آبجو بخرند. موفقیت این کمپین بر اساس تعاملات اجتماعی و فروش آبجو با نسخه محدود و بک استاندارد سنجیده خواهد شد.