داستان عجیب هری درباره یک پرتقال پیام عمیق تری دارد

البته، چیزی که رهبر کسب و کار را واقعاً تحت تأثیر قرار داده، چیز عمیق‌تری است: حس اطمینان آرام در پوست‌کن ساتسوما.

تصویر بزرگتر

موریس گفت که پیام بازاریابی اعتماد پیام جدیدی نیست، اما برداشت هری “واقع بینانه تر” و طنز آمیزتر است.

او ادامه داد: هنگام توسعه کمپین، تیم در مورد کشف آن «پیروزی‌های کوچک و لحظات کوچک هجوم اندورفین‌ها که صرفاً برای خود شخص است و نه هر کس دیگری» صحبت کرد – مانند سوار شدن بر اتوبوس بدون گرفتن دسته یا سر خوردن از پشت سر کسی درب قبل از بسته شدن آنها در نهایت به ایده پوست پرتقال نشکن رسیدند.

اگرچه داستان هری خنده دار است، اما هدف عمیق تری دارد: موریس گفت: «آنها از مردان روزمره در زمان بحران مردانگی برای بسیاری از پسرها حمایت می کنند.

این پس‌زمینه انگیزه‌ای برای هری است تا تصویر یک «مرد کامل» را که در آگهی‌های قبلی برای افرادی مانند ژیلت دیده می‌شد، تغییر دهد. چاندراسکاران همچنین به افزایش بدشکلی بدن در مردان اشاره کرد، با یک مطالعه در سال 2021 از شرکت اجتماعی Better نشان داد که 54٪ از مردان علائم اختلال بدشکلی بدن (BDD) را نشان می دهند، در مقایسه با 49٪ از زنان.

ماموریت هری فراتر از بازاریابی است. این شرکت 1% از فروش خود را به سازمان های خیریه ای می دهد که مراقبت های بهداشت روانی را به مردان ارائه می دهند و بیش از 12.5 میلیون دلار از زمان راه اندازی آن در سال 2012 به این هدف کمک کرده است.

بن دانسر، مدیر بازاریابی برند در هری، در بیانیه‌ای گفت: «در دنیایی که تعیین می‌کند مردان چگونه باید باشند و چگونه باید باشند، هری از مردانی تجلیل می‌کند که مسیر خود را تراشیده‌اند و انتخاب‌هایی را انجام می‌دهند که بهترین کار را برای آن‌ها داشته باشد».

وام:

برند: هری
مدیر بازاریابی برند: Ben Dancer
مدیر ارشد، ارتباطات برند: Bevan Lewis
رهبر رشد بین المللی: الی دوتی
مدیر ارشد روابط عمومی و مشارکت: روث فلانگان
آژانس: The Or London
مدیران خلاق اجرایی: Charlene Chandrasekaran، Dan Morris
شریک تولید: متز تی برایان
شریک تجاری: پائولو سالومائو
شریک استراتژی: سارا اوبرمن
تهیه کننده: روث آرمیت
مدیر برند: برلین آبراهام
خلاقان: تام اسنل، دیلن هارتیگان، امی فیسی، جیکوب هلستروم
آژانس رسانه: کالا
مدیر بازرگانی: فلیسیتی برامالد
مدیر برنامه ریزی: پیت هینتون
شرکت سازنده: Somesuch
کارگردان: مکس شرمن
مدیر عامل و تهیه کننده اجرایی: کریس واتلینگ
تهیه کننده: تام گاردنر
مدیر تولید: لانا هنری
DOP: تیمیوس باکاتاکیس
کارگردان بازیگر: خارمل کاکرین
شرکت سازنده: پناهگاه رادیواکتیو ایکس
تهیه کننده اجرایی: آلبرت زوراشویلی
تهیه کننده: گنا شوچنکو
هماهنگ کننده تولید: Vlas Laushkin
1خیابان دستیار کارگردان: ماریا خلپخچی
طراح تولید: جورج کاولاشویلی
استایل: کاتو گلاشویلی
طراح ارشد صدا: الکس ویلسون-تیمز
خانه موسیقی: هوگان
ناظران موسیقی: شان هوگان، لودو سوانیکر
خانه ویرایش: Shift Post
ویراستار: سام هدیوالا
دستیار ویرایش: آدام باک مستر
تدوین کننده: کرستی اولدفیلد
خانه پست: تقلب
رنگارنگ ارشد: جک مک گینیتی
تولید کننده ارشد Color & VFX: Coral Ernest-Rhône
هنرمند VFK: پل دیکسون