داستان عجیب هری درباره یک پرتقال پیام عمیق تری دارد

تبلیغات کلاسیک اصلاح مردانه کلیشه‌های قدیمی از مردانگی را تداوم بخشید: مردانی که به تصویر کشیده شده بودند، مجسمه‌سازی شده، صاف و بی‌عیب بودند.

اخیراً، رهبران دسته‌هایی مانند ژیلت تبلیغات خود را تغییر داده‌اند (به واکنش‌های متفاوت) – اما برند مراقبت شخصی هری در حال برداشتن گام دیگری برای تلنگر زدن به مردانگی بر سر آنها است.

در اولین کمپین بزرگ هری برای بازار بریتانیا، خود را به عنوان “مرد تبلیغاتی نهایی برای مرد روزمره” معرفی می کند، زیرا پلتفرم برند جدیدی به نام “احساس خوبی داشته باشید، دوستان” معرفی می کند. تمرکز این برند بر کمک به مردان است که احساس خوبی داشته باشند، نه فقط ظاهر خوب، و اعتماد به نفس آنها را افزایش دهد.

هری اولین برند مراقبت از مردان نیست که این کار را انجام داده است، اما این مفهوم را با داستانی خاص و غیرعادی زنده می کند.

آژانس مستقر در لندن The Or، بخشی از شبکه مادر، پس از اینکه در نوامبر به عنوان آژانس خلاق اصلی هری در بریتانیا معرفی شد، این کمپین را ایجاد کرد.

این فیلم که توسط مکس شرمن در Somesuch کارگردانی شده است، یک رهبر تجاری را دنبال می کند که در ظاهر دارای نشانه های معمول موفقیت است – موقعیت حرفه ای، صیقل دادن. دن موریس، مدیر اجرایی خلاق The Or می گوید: سی سال پیش، او ممکن بود مرد ژیلت باشد.

اما دنیای تاجر یک روز در یک جلسه زیر و رو می شود، زمانی که او متوجه یک همکار جوانتر در پشت میز می شود. شارلین چاندراسکاران، مدیر اجرایی خلاق The Or، گفت: مرد جوان “نماینده مرد روزمره است – نه از نظر ظاهری خاص، اما کمی شخصیت دارد.” “رئیس معمولا هرگز با این مرد که خیلی پایین تر از او است صحبت نمی کند.”

با این حال، در این لحظه، مرد روزمره به چیزی دست می یابد که رئیس هرگز نتوانسته است: او یک پرتقال ساتسوما را در یک نوار بلند و نشکن پوست کنده است.

حادثه ساتسوما رئیس را تا بطن خود می لرزاند و چیزی شبیه به یک بحران وجودی را آغاز می کند. او نمی تواند از صحبت کردن در مورد آن با کسی که گوش می دهد دست بکشد.