داستان درونی چگونگی تبدیل قاشق جادویی از DTC به خرده فروشی

در این قسمت از Brave Commerce، گابی لوئیس، یکی از بنیانگذاران برند غلات دوستدار کتو Magic Spoon، به ریچل تیپوگراف و سارا هافستتر می پیوندد تا بینش خود را در مورد گسترش فضای خرده فروشی از دیدگاه DTC با تمرکز بر نوآوری، کسب و هویت نام تجاری.

لوئیس و هم بنیانگذارش، گرگ سویتز، جادویی قاشق را در سال 2019 با تمرکز بر سلامت و نوآوری راه اندازی کردند. پس از تأسیس دو شرکت با هم، لوئیس به اشتراک می‌گذارد که یکی از مؤلفه‌های کلیدی در رابطه قوی با هم بنیان‌گذاران، داشتن تقسیم روشن نقش‌ها در شرکت است.

او توضیح می دهد که قبل از اینکه یک شرکت تصمیم بگیرد به فروشگاه های خرده فروشی گسترش یابد، داشتن یک پایه برند محکم بسیار مهم است. بدون آن، یک محصول در دریای وسیعی از گزینه‌های موجود در دسترس مصرف‌کنندگان، به‌ویژه در صنعت بسیار رقابتی مانند غلات، خطر گم شدن را به خطر می‌اندازد، که باعث می‌شود قبل از راه‌اندازی یک محصول در بازار خرده‌فروشی، زمان لازم را برای ایجاد یک پایه محکم اختصاص دهید.

لوئیس بر اهمیت تنوع بخشیدن به تکنیک های جذب مشتری برای دستیابی به موفقیت تاکید می کند. او توضیح می دهد که چگونه Magic Spoon به طور موثر از کانال های تایید، اینفلوئنسرها، پادکست ها و سایر استراتژی ها برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر و ایجاد هویت برند قوی استفاده کرده است. لوئیس همچنین نحوه موفقیت شرکت را با ایجاد سرمایه‌گذاران اولیه اینفلوئنسرها و مشارکت با برخی از بزرگترین نام‌ها در فضای DTC به اشتراک می‌گذارد.

خوراکی های کلیدی:

  • تنوع در تکنیک های جذب مشتری بسیار مهم است.
  • ایجاد یک پایه برند مستحکم کلید موفقیت در خرده فروشی است.
  • استفاده از اینفلوئنسرها می تواند یک حضور آنلاین قوی ایجاد کند.