خرید ردیاب آهنربایی نظامی خودرو NG8000 با باطری قدرتمند

ردیاب نظامی آهنربایی IR1500 یکی از بهترین جی پی اس های مورد استفاده برای خودرواست که باتری آن از کشور های اروپایی تامین شده و تولید می شود. برای مشاهده قیمت و خرید ردیاب بر روی لینک فروشگاه ردیاب فاتحان کلیک نمایید. در این روش با دریافت یک لینک و وارد نمودن آن در مرورگراینترنت، این مورد امکان پذیر است.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در بعضی مواقع نیاز ضروری به شنیدن صدای محیط خاصی را داشته باشید، با مخفی کردن این دستگاه شنود در محل مورد نظر می توانید به راحتی از راه دور صداهای محیط را شنود نمایید. شما از طریق ارسال کد مربوطه به شماره ذخیره شده در دستگاه، پیامکی حاوی مکان وسیله مورد نظر دریافت خواهید نمود. دکمه sos تعبیه شده بر روی دستگاه در مواقع ضروری موقعیت دقیق مکانی را به 5 شماره موبایل از پیش تعریف شده برای دستگاه ارسال میکند. ردیاب های پیشرفته شرکت فاتحان مرسولات و دارایی های شما را از سرقت محفوظ می نماید و برای شما امنیت و آرامش خاطر را به ارمغان می آورد.

همچنین برای شرکت های حمل و نقل که روزانه چندین کانتینر حاوی اقلام حساس و ارزشمند را در سراسر جهان جابجا می نمایند، بسیار حائز اهمیت است که این کالاها را بطور مداوم طی سفر تحت نظر داشته باشند و تمامی مکان های توقف را ردیاب آهنربایی نظامی gr1500 نیز شناسایی کنند. همچنین برای شرکت های کرایه دهنده کانتینر بسیار مفید است که بدانند کانتینرها در چه زمانی به دپوهای خودشان باز می گردند. مدت زمان ماندگاری شارژ در جی پی اس های آهنربایی بستگی به باتری داخلی تعبیه شده در آن ها دارد که با توجه به مشاهده میزان شارژ باتری ردیاب از طریق سامانه ردیابی می توان در زمان مناسب نسبت به شارژ باتری آن اقدام نمود.

امکان شنود صدای محیط و هشدار جداشدن دستگاه، از دیگر ویژگی های ردیاب خودروی آهنربایی GL023 A میباشد. دستگاه با شما تماس میگیرد و شنود صدای محیط برای شما امکان پذیر میشود. دارای اپلیکیشن برای اتصال آنلاین و امکان ردیابی آنلاین و لحظه ای از طریق پنل کاربری در انواع دستگاهها مانند موبایل، تبلت و لپ تاپ وسازگار با نرم افزارهای اندروید و آی او اس.