خانه سازی دیگر یک روند نیست. اینجاست تا برای برندها بماند

دوگان گفت: «آژانس‌های داخلی، تا حدی، آژانس‌های تبلیغاتی خارجی را از بین برده‌اند. او عوامل مختلفی را پشت این موضوع حدس می‌زند: افزایش فشار برای چرخش سریع‌تر محتوای رسانه‌های اجتماعی و صرفه‌جویی نسبی در هزینه تولید برخی محتواها، مانند مواد فعال‌کننده فروش، در داخل.

و در حالی که این تحقیق داده های خاصی را در مورد میانگین صرفه جویی در هزینه بازاریابان شامل نمی شود، پاسخ دهندگان نشان دادند که صرفه جویی در هزینه بالاترین KPI است که برای ارزیابی اثربخشی آژانس داخلی خود استفاده می کنند. به این معنی است که با توجه به این همه گسترش، بازاریابان باید مقداری سود مالی ببینند.

دلیل اصلی رفتن شما به یک آژانس خارجی، خدا را شکر، نباید هزینه باشد. اما این مهمترین دلیل است [deciding to] در خانه. با اطمینان می توان گفت که کاملاً یک منفعت اقتصادی وجود دارد.

قابلیت‌های رسانه داخلی هنوز از خلاقیت عقب هستند

در ماه مه گذشته، چشم انداز صرفه جویی در هزینه، ویرپول را بر آن داشت تا در ماه مه گذشته، اکثر سرمایه گذاری های بازاریابی خلاقانه خود را از شریک نمایندگی دیرینه خود، دیجیاتاس، تغییر دهد. این برند بودجه را مجدداً برای راه اندازی یک آژانس داخلی جدید به نام WoW Studios تخصیص داد.

قابلیت های استودیو گسترده است. آنها شامل عملیات CX آمریکای شمالی هستند. طراحی استراتژی، خلاقانه و تجربه؛ تولید یکپارچه و استودیویی؛ و علوم بازاریابی و تحویل دیجیتال.

دلیل اصلی رفتن شما به یک آژانس خارجی، خدا را شکر، نباید هزینه باشد. اما این مهمترین دلیل است [deciding to] در خانه. به جرات می توان گفت که کاملاً منفعت اقتصادی دارد.

– بیل دوگان، معاون اجرایی، ANA

حوزه اختیارات آژانس داخلی شامل رسانه ها نمی شود که اسپارک فاندری Publicis Media به مدیریت آن ادامه می دهد. Whirlpool تنها نیست، زیرا هنوز برای آژانس های داخلی مدیریت رسانه ها غیرمعمول است. در مقایسه با 92 درصد آژانس‌های داخلی که خلاقیت را برای رسانه‌های سنتی انجام می‌دهند و 95 درصدی که خلاقیت را برای رسانه‌های دیجیتال انجام می‌دهند، فقط 54 درصد از پاسخ‌دهندگان به برنامه‌ریزی رسانه یا خرید خدمات داخلی رسیدگی می‌کنند.

این بدان معناست که بازاریابان هنوز به طور عمده برای خدمات رسانه ای به آژانس های خارجی متکی هستند، حتی اگر آژانس های داخلی وظایف بازاریابی بیشتری را بر عهده بگیرند.

گسترش آهسته داخلی رسانه، دوگان را متعجب کرد، او انتظار داشت که نتایج نظرسنجی، شیوه‌های رسانه‌ای داخلی فراگیرتر را نشان دهد، به ویژه به این دلیل که 34 درصد از پاسخ‌دهندگان نظرسنجی اظهار داشتند که داشتن، کنترل و محافظت از داده‌های شخص اول خود یکی از مزایای داخلی است. رهبر انتظار دارد گسترش رسانه های داخلی بیشتر هنوز در راه است.