حفره ای به اندازه یک کارگر در برنامه دستور واکسن بایدن وجود دارد

عبور از شکاف ها: همانطور که قبلاً نوشتیم ، مرخصی با حقوق ممکن است یکی از بهترین مشوق های واکسن باشد. اما بار دیگر ، دستور بایدن فقط کارفرمایان بزرگتر از 100 نفر یا بیشتر را شامل می شود. کارگران گیگ در این سیاست ذکر نشده اند ، اگرچه آنها بیشترین سود را از سیاست هایی می برند که از دست دادن درآمد ساعتی را جبران می کند و سهم قابل توجه و فزاینده ای از نیروی کار ایالات متحده را تشکیل می دهند. این دستورات همچنین به افرادی که بیکار هستند کمک می کند ، که به 8.4 میلیون آمریکایی می رسد.

چرا او این کار را می کند: بایدن قبلاً شرط بندی کرده بود که مشوق هایی مانند پول ، غذا و آبجو می تواند به افراد برای واکسیناسیون کمک کند ، اما 80 میلیون نفر هنوز واکسن خود را دریافت نکرده اند. فقط 177 میلیون آمریکایی به طور کامل واکسینه شده اند که فقط 62.5 درصد واجدین شرایط و تنها 52 درصد از کل جمعیت است. به طور خلاصه ، او روش هویج را امتحان کرده است – اکنون چوب را انتخاب کرده است.

با توجه به اینکه ایالات متحده هنوز حدود 150،000 مورد جدید را در روز گزارش می دهد ، به نظر می رسد بایدن مسئولیت وضعیت وخیم افراد واکسینه نشده را بر عهده می گیرد و شرط می بندد که بسیاری از مردم آمریکا نیز چنین احساسی دارند. وی مستقیماً خطاب به افراد واکسینه نشده گفت: “ما صبور بودیم. اما صبر ما کم شده است. امتناع شما برای همه ما هزینه داشته است. ”